|

در حال و هوای نوروزی این روزها

عرض شود که:

  • · می‌گویند سالی که نکوست از بهارش پیداست. امسال هفته دوم سال یک هفته کاری کامل بدون حرف می‌باشد که امیدوارم بر همین اساس هم تمام سال یک سال تمام عیار تلاش و فعالیت باشد. ما هم در بهساد، فعالیت‌های خود را درست و حسابی شروع کرده‌ایم و امروز هم تماس‌های مشتریان شروع شد. چیزی که این کشور برای رشد و پیشرفت به آن احتیاج دارد، اصالت کار و جدی گرفتن آن است. مادامی‌که به فکر تعطیلات عملا یک ماه نوروز باشیم، فکر می‌کنم که وضعیت همین خواهد بود.
  • · به سلامتی و میمنت کلید اینترنت پاک هم زده شد و قرار است که پس از آن در اختیار تمام بشریت قرار گیرد. این‌که اینترنتی که ما استفاده می‌کنیم ناپاک است، خیلی ضرر دارد و بد، بد، بد است.  تازه کلی از ناپاکی‌هایش هم پاک شده و در دسترس افراد ناآگاهی مثل من و بلانسبت شما قرار ندارد. مثلا شما می‌دانید که چقدر این parsix.org ضرر دارد؟ نمی دانید که! برای همین نباید به آن دسترسی داشت. در کل وردپرس و بلاگسپات هم یک وبلاگ خوب وجود ندارد. خدا بیامرزد امواتشان را که برای حمایت از خودروسازان داخلی، فقط تعرفه ورود خودروهای خارجی را دو برابر کردند. حضرات به بهانه حمایت از چند سرویس داخلی که اتفاقا بر اساس رقابت با سرویس‌های خارجی رشد کرده‌اند، تمام سرویس‌های وبلاگ خارج از کشور را بسته‌اند. هر وقت کیفیت خودروهای ایرانی افزایش یافت، سرویس‌های وبلاگ ایرانی هم ارتقا پیدا می کنند.
  • · این روزها فکر می‌کنم که اره ماهی معروف باز سیم زنگ زده اینترنت را اره کرده است و سرعت به شدت پایین است و باز هم به سلامتی و میمنت قرار است اینترنت هم گران شود. قرار نیست که من چیزی بنویسم یا اعتراض کنم. ما گیلاس هستیم.
  • · چند کار فکری فسفر سوز دارم این روزها که در کمبود کارهای اداری به آن‌ها می‌پردازم، بعد از یک مدت کار اجرایی هم سخت است و هم می‌چسبد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *