تعطیلات، نمایشگاه و مبارزه فرهنگی با رشوه‌خواری

عرض شود که:

-خیلی تعطیلات زیاد شده‌اند، یادم نمی‌آید که در این مدت هفت سال تا این حد به تعطیلات پرداخته باشیم. این بود که همگان تمایل داشتند که این جمعه، کاری محسوب شود که شد.

– هفته آینده، برنامه شرکت در نمایشگاه را داشتیم که متاسفانه علیرغم برنامه ریزی انجام شده، به هم ریخت.

-چیزی که این روزها خیلی به آن فکر می‌کنم، پدیده نامیمون فساد مالی و اداری و بخش مهمی از آن به عنوان رشوه‌خواری و باج‌خواهی است که متاسفانه در فضای جامعه ما به شدت رواج یافته است. دوست ‌دارم که فعالیت‌هایی(منحصرا فرهنگی و اینترنتی) را برای مبارزه با این فاجعه اقتصادی شروع کنم. اگر راه‌حلی و یا پیشنهادی برای آن دارید، لطفا به نشانی avaj بر روی بهساد نامه بنویسید و یا در بخش نظرات قید بفرمایید.

-بازاریابی ادامه دارد، مشکلات مالی تا حد زیادی حل شده‌اند، برخی تغییرات در سیستم اداری در حال طراحی است و همه چیز در حال پیش‌رفتن است.

– دوست عزیزی در نوشته قبلی نظری داده‌اند و در مورد نرم‌افزار مدیریت پروژه بهساد پرسیده‌اند. جهت اطلاع این خوانند عزیز عرض شود که اطلاعات کلی در مورد نرم‌افزار را می‌توانید از این‌جا مطالعه نمایید. اگر اطلاعات بیشتری خواستید، لطفا هر گونه صلاح دیدید، اطلاعات تماس خود را در اختیار همکاران بهساد قرار هید تا با شما ارتباط برقرار شود. یک نسخه زنده از نرم‌افزار هم در اینترنت فعال است که در صورتی که تمایل داشته باشید، می‌توانید بعد از هماهنگی به صورت آزمایشی از آن استفاده نمایید.

یک دیدگاه

  1. با عرض سلام و صلوات و غیره خدمت شما
    خدمتتون عارضم که این فساد مالی و اداری که فرمودید، خود بنده شخصاً و تمامی هم شهریان و هم وطنانم شاهدند که به هیچ وجه در ارگان های دولتی رویت نمی شود و نشده .
    البته! باید اعتراف کنم که این فساد به کرات در شرکت ها و سازمان های خصوصی دیده می شود. مثلا خود بنده، به همکارم گفتم : “رفیق، این گزارش مربوطه رو تو بجای من بزن، من جیم شم برم، بجاش برات یه لیوان هات چاکلت غلیظ با بیسکویت ساقه طلایی میارم!”
    راه کار برای برطرف سازی اینگونه فسادها :
    ۱- برگزاری رایگان کلاس های آموزشی برای آشنایی خطاکاران به عقوبت های دردناک و سوزناک
    ۲- و یا بازستانی مبالغ رد و بدل شده و واریز آنها به شماره حساب کمیته امداد تا کار خیری هم انجام شده باشد و هم خدا راضی شود، هم بندگان خدا!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *