|

داستانی از یک موفقیت بهساد

چند سالی است که در شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، «سامانه جامع مدیریت اطلاعات و آمار بهساد» را مستقر کردهایم. البته آنها اسمش را تغییر دادهاند به «سپتا» یا همان سامانه پایش تاسیسات آب.

این سامانه پرکاربر ترین محصول نرمافزاری بهساد محسوب میشود که جدا از مشتریان دیگر، فقط در محدوده عملکردی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، در گستره بیش از ۱۳۰۰ شهر کشور، اطلاعات تفصیلی و عملکردی حدود ۶۰۰ هزار تاسیسات آب و شهرها و شرکتهای تابعه را به صورت روزانه جمعآوری، تلخیص، مصور (Visualize) و قابل گزارشگیری مینماید. به کارگیری این سامانه باعث شده که یکپارچگی اطلاعاتی و آماری خوبی در صنعت آب و فاضلاب کشور به وجود بیاید که پیش از این سابقه نداشته است.

نکته مهم در استقرار و به کارگیری این سامانه بی شک به کارفرمای محترم باز میگردد. جدیت و تعهد مدیران و کارشناسان خدوم و بیادعایی که به معنی واقعی کلمه، «ایثار و از خودگذشتگی» را هجی کردند و با تلاش شبانهروزی خود استقرار سامانه را باعث شدند.

هفته گذشته بود که یکی از هم‌کاران از من خواست که در اینترنت جستجویی در مورد سامانه داشته باشم. نتیجه برایم جالب و قابل توجه بود. در بسیاری از شرکتها استقرار سامانه مورد توجه قرار گرفته بود و حتی در رسانههای ملی و استانی انتشار یافته بود. به خود بازگشتم به تمام لحظههای سخت در بهساد. به تلاش همکاران درستکردار، با انگیزه، پر تلاش و خستگی ناپذیر خود. به شرایطی که در چند سال گذشته باعث تعطیلی بیش از ۱۴۰۰۰ شرکت شده است و ما نه به سلامت که با تن مجروح و روح آزرده و خسته از آن گذر کرده بودیم.

در کنار بسیاری از موفقیتهای دیگر، «ما توانسته بودیم» که با تلاش خود در گوشه گوشه کشور حضور موثر و مفید داشته باشیم. خوشحالی بیوصفی در وجودم ریشه گرفت. در خلوت خود با خود جشنی کوچک برگزار کردم و اشکهایم در شوقی بیوصف جاری شد.

۱۰ دیدگاه

  1. جناب آقای آواژ، خوشحالم که اولین نفری هستم که این موفقیت بزرگ را از طریق وبلاگ به شما و همکاران و مشتریانتان تبریک می‌گویم. پاینده و پیروز باشید و نوار موفقیت‌هایتان ادامه دار.

  2. جناب آقای آواژ عزیز
    خوشحالم که شرکت‌های پاک‌دست و توانایی چون بهساد چنین پروژه‌هایی را انجام داده‌اند و خوشحالم که هنوز هستند افراد و کارشناسان سالمی در سازمان‌های دولتی ما که به گفته‌ی شما بی‌ادعا و بدون غل و غش قدر نتیجه‌ی زحمت شرکت‌هایی چون بهساد را می‌دانند.

    امیدوارم بیش از این، از چنین خبرهایی بشنویم. موفق و سربلند باشید.
    راستی مدتی است کم‌تر می‌نویسید یا من کم‌تر می‌خوانم؟

    1. جناب آقای سپیدفکر عزیز

      شما همیشه نسبت به بهساد و این جانب محبت داشته و دارید. خوشحالم که دوست خوبی مانند شما داریم که با دلگرمی های او، به ادامه راه مصمم تر می شویم. از این که اجازه دادید در کنار شما باشیم سپاسگزارم.
      اما در مورد نوشتن، مدتی که در مرخصی بودم که درباره آن در چند نوشته پیش گفتم و باید اعتراف کنم بعد از آن نیز کمی نامنظم نوشتم که ضمن پوزش قول اصلاح می دهم. البته اگر این کلمه های آشفته من ارزش گفته شدن را داشته باشند.

  3. جناب آقای مهندس آواژ عزیز
    سلام
    بسیار خوشحالم که شاهد موفقیت بهساد هستم. امیدوارم همیشه موفق، سلامت و پیروز باشید.
    از اینکه در گذشته با شما و دوستان بهسادی افتخار همکاری داشته ام بر خود می بالم.

    1. آقای مهندس منتظران عزیز

      ممنونم و سپاسگزارم از محبت شما. یکی از با ارزش ترین تجربیات من در بهساد نیز آشنایی و دوستی با شما بوده است که همواره برایم غرور انگیز است. یاد آن سال هایی که در خدمت شما بودیم همواره برای من و سایر دوستان زیبا و ارزشمند است. اکنون هم که قرار نیست شما و ما باهم در بهساد باشیم و همدیگر را ببینیم، امیدوارم یک جای دیگر همدیگر را ببینیم و در خدمت شما باشیم.

    1. آقای انصاری گرامی

      سپاس من را نسبت به محبت خود بپذیرید. من هم امیدوارم که شما و شرکت ارزشمندتان همواره موفق و پیروز و پیشرو باشید و بدانید که روسیاهی زمستانی که گذشت به زغال ها می ماند و …
      پاینده باشید.

  4. منم به نوبه خودم به شما و تیم پرتلاشتون تبریک میگم
    مسلما کسانی که تلاش هدفمند دارند مسلما به هدفشون خواهند رسید
    با آرزوی خوشحالی های بیشتر برای شما و تیم شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *