انتقاد از خود!
با توجه به افزایش تعداد کارکنان ، دچار مشکلات کنترل کار شده ایم ، به شدت دنبال روشی هستم تا کیفیت کار حفظ شود و ارتقا یابد. متاسفانه کیفیت به عنوان دغدغه اصلی برخی از تازه واردین محسوب نمی شود و ما باید برای حفظ کیفیت نزد مشتری تلاش بیشتری کنیم.
مشتریان انتظار دارند کار با کیفیت و مناسبی دریافت کنند و دکتر و من به عنوان خط مقدم تماس با مشتری ، این حساسیت را درک می کنیم ، اما چگونه می توان این حساسیت به طور کامل به بدنه سازمان منتقل شود ؟
مسلم است که با انضباط بیشتر برخی از مسائل حل می شود. فکر می کنم یکی از دلایلی که باعث افت کیفی در بهساد شده است. عدم بازنگری سیستم جبران خدمت است. در سیستم فعلی ( که البته در نوع خود یکی از بهترین سیستمها در بین رقبا و سایر شرکتها محسوب می شود ) عوامل کیفی کار به صورت شهودی با نظر دکتر و یا من در نظر گرفته می شوند و به عوامل کمی کار بستگی ندارد. حال فکر می کنم که باید پارامترهای کیفی را به صورت دقیقتری در سیستم حقوق و دستمزد لحاظ کرد.
با دکتر که صحبت می کردیم ، صحبتی از هم مدلهایی مانند EFQM و BSC به عمل آمد که فکر می کنم بد نباشد در آینده نزدیک به آنها بپردازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *