چهار روز تعطیلی ناخواسته ، تقریبا فرصت خوبی بود که به نیازهای جدید مطرح شده در سیستم مدیریت پروژه ها پاسخ دهیم. به جز روز عید مبارک فطر ، سه روز بعد را به طور کامل کاری بودیم. و خوشبختانه شرکت از بازدهی مناسبی برخوردار بود. البته ماهم مشکلاتی در رابطه با بسته بودن بانک ها پیدا کردیم که بماند.
در این چند روز فشار سنگینی از لحاظ کاری به بهساد وارد شد که لازم است در این جا از همه کارشناسان خوب شرکت در این زمینه تشکر کنم.
اظهار نظرهای زیادی در مورد تعطیلی پیش بینی نشده بیآن شده است که نه وبلاگ بهساد محمل مناسبی برای بیان آن به شمار می آید و نه من در مقام قضاوت در این مورد هستم. اما فکر می کنم سوای برخی از مشکلات به وجود آمده ، خوبی های خاص خودش را هم داشت.
اینکه در بسیاری از اماکن ، افرادی مشغول به کار نشدند ، چراغ ها خاموش ماند ، آب و برق و گاز و تلفن مصرف نشد ، آژانس و ماشین و راننده به کار گرفته نشد و …. صرفه جویی خوبی محسوب می شود. در یکی از کارخانجات چند سال پیش مدیران طرحی را اجرا کردند که اضافه کاری در شرکت برچیده شد و همان مبلغ اضافه کاری را به افراد پرداخت کردند. در نتیجه صرفه جویی قابل ملاحظه ای حاصل شد و حتی افراد هم در ساعت کاری از راندمان بهتری برخوردار شدند. …
بگذریم. اینکه بخش مهمی از مشتریان بهساد ، سازمانهای دولتی و کارخانجات مختلف هستند ، و بهساد به عنوان شریک تجاری آنها با مسائل آنها آمیخته می شود . باعث می شود که گاهی سفره دل باز شود….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *