چیزی به اسم اینترنت

نزدیک به یک هفته است که آن چیزی که موسوم به اینترنت است نیز به درستی کار نمی‌کند. با توجه به این‌که پی‌گیری‌ها و تماس‌های مکررم به نتیجه نرسیده‌است، امروز در سامانه شکایات سازمان تنظیم مقررات شکایتی با این متن ثبت کردم.

سازمان محترم تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی
با سلام و احترام
اگر بخواهیم عذاب و غضب در جهنم را به مفاهیم مدرن ترجمه کنیم، بدون شک خدمات موسوم به اینترنت شرکت مخابرات ایران یکی از مصداق‌های آن می‌باشد. قطعی مکرر و کاهش سرعت متناوب استفاده از آن را به طور عملی ناممکن کرده‌است. عملکرد ۲۰۲۰ و اپراتورهای آن که گویا جز روخوانی از متنی از پیش آماده شده کاری را بلد نیستند به نحوی است که از آن قطع امید کرده‌ایم. می‌ماند تماس مستقیم با کارکنان محترم این شرکت که هر چند دل‌سوزانه و بسیار مودبانه برخورد می‌کنند، لاجرم چون قادر به حل مشکل و بیان دلایل اصلی مشکلات نیستند، تماس با آن‌ها نیز ممکن نیست.
بی شک عدم مدیریت صحیح این شرکت در سطوح بالا، به نحوی است که قادر به ارائه بدیهی‌ترین خدمات این شرکت نیز نمی‌باشد. لذا خواهشمند است دستور فرمایید ضمن انجام مراحل اداری درخواست تغییر نام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به همان اسم سابق یعنی پست و تلگراف و تلفن ( خدماتی که در حال حاضر قابل ارائه می‌باشد)، ترتیبی اتخاذ شود که ارائه اینترنت از فهرست خدمات قابل ارائه شرکت مخابرات ایران نیز به طور کلی حذف شود.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *