| | |

دعوت به همکاری کارشناس پشتیبانی نرم‌افزار

از آنجا که در قرارداد پشتیبانی با یکی از کارفرمایان محترم دولتی، تعهد استقرار نیروی پشتیبانی داریم، نیازمند همکاری یک نفر با آشنایی خوب با دستورات SQL و نرم‌افزار Excel و XML هستیم. آشنایی با مفاهیم کلی HTML، JS،، وب‌سرویس و … نیز لازم است. اما در مجموع این کار شامل برنامه‌نویسی نبوده و منحصر به یادگیری و پشتیبانی «سامانه جامع آمار و اطلاعات بهساد» و ساخت گزارش‌های مورد نیاز کارفرما  و پاسخ‌گویی به کاربران خواهد بود.

مزیت این کار این است که کار با بهترین و بی‌حاشیه‌ترین کارفرمای بهساد خواهد بود. افراد با اخلاقی که فقط و فقط به «کار» فکر می‌کنند. بنابراین کار از جدیت خاصی برخوردار خواهد بود و بنا به این دلیل و البته ماهیت پیمانکار بودن ما در آن‌جا از بخور و بخواب و چرت زدن در محیط‌های دولتی نه تنها خبری نیست، بلکه حجم کار به نسبت سنگین و پاسخ‌گویی در مقابل ارائه یک کار درست، بسیار بالا است.

در کنار کار جدی بیان شده، همکاران بهسادی موظف هستند در پایان هر ماه، خلاصه‌ای از یادگرفته‌های خود را به طور مستقیم به این‌جانب گزارش کنند و بخشی از حقوق بر این اساس پرداخت خواهد شد. خوبی این کار این است که بعد از یک‌سال وقتی به گذشته فکر می‌شود، این نتیجه به دست می‌آید که حداقل شخص برای رشد، یادگیری و ارتقای شخصی خود کاری کرده است. در مقابل، افرادی که تمایل و یا استعداد فسیل شدن و یادنگرفتن را دارند، حتی اگر در مصاحبه ورودی پذیرفته شوند (انسان جایزالخطاست) در کوتاه مدت با خود من به مشکل بر خواهند خورد و مانند یکی از همکاران سابق فریاد خواهند کشید که: «من اگر خودم بخواهم فسیل شوم به کسی چه ربطی دارد؟!» و البته مجبور به ترک بهساد خواهند شد. من به هیچ وجه با آدم فسیل اهل مماشات نیستم.

ویژگی دیگر این کار این است که به نحوی پاسخ‌گویی ماتریسی دارد. یعنی هم باید به کارفرما و عوامل محترم آن در محیط کار تعامل داشت و هم با شرکت بهساد. بنابراین افرادی که اهل غیبت (به معنی پشت سر دیگران حرف زدن) و خاله خانم‌باجی بازی هستند و دوست دارند نقش خبرگزاری و یا جاسوس دو جانبه را داشته باشند و احیانا اگر کارفرما روزی از من عصبانی بود و به من فحش داد، بخواهد زود آن را به من منتقل کند و یا بالعکس اگر کارفرما صورت‌حساب من را پرداخت نکرده بود و من چیزی را از روی عصبانیت گفتم و او بخواهد آن را کف دست کارفرما بگذارد، خیلی زود به مشکل برخواهد خورد. سعدی می‌فرماید «جنگ میان دو کس چو آتش است، سخن‌چین بدبخت هیزم کش است.». با همه این احوال کسب رضایت مشتری یکی دیگر از پارامترهای حقوق است.

و دست‌آخر این‌که  مدیران بهساد و من از آدم دروغ‌گو متنفریم و اولین دروغ هر نفر معادل با آخرین آن خواهد بود. چون به هیچ وجه تحمل کار با آدم دروغ‌گو را نداریم.

این‌ها را برای این نوشتم چون یا من مصاحبه‌گر حرفه‌ای نیستم و یا اصولن نمی‌توان به همه ویژگی‌های شخصیتی افراد در مصاحبه به سادگی پی برد. حداقل باید با خود صادق بود و با اندکی خودشناسی گفت که به خاطر یک شغل که دیر یا زود پیدا می‌شود، خود و دیگران را به دردسر نیندازم و یا این‌که من که اهل دروغ و غیبت نیستم، چه خوب که می‌توانم با افرادی کار کنم که برای این ویژگی‌ها ارزش قائل هستند.

این کار در کنار محاسن خود عیبی نیز دارد. از آن‌‌جا که کارفرمای ما پرداخت صورت‌وضعیت‌ها را با تاخیر انجام می‌دهد، پرداخت حقوق به نسبت منظم ولی با تاخیر و متناسب با پرداخت صورت‌وضعیت از طرف کارفرما انجام می‌شود. البته با توجه به نیاز به کسب تجربه در ابتدای کار، انتظار وجود حقوق بالایی نباید وجود داشته باشد.

محل کار تهران، در حوالی بلوار کشاورز (قبل از خیابان حجاب)  و شروع کار مطابق با کار ادارات دولتی می‌باشد. بنا به ضرورت و خواست کارفرما، اضافه کار ممکن است وجود داشته باشد که البته هزینه آن نیز قابل پرداخت می‌باشد. در این شرایط پیشنهاد می‌شود فکر داشتن شغل دوم را نداشته باشید.

سایر شرایط مانند مرخصی، بیمه و … مطابق با قانون کار است.

اگر تمایل داشتید، این فرم  را پر کنید و به نشانی الکترونیک بهساد با موضوع «کار پشتیبانی» ارسال نمایید.  اگر شرایط همکاری دوجانبه فراهم بود، تا حداکثر یک هفته بعد از دریافت فرم با شما تماس خواهیم گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *