تابلو اعلانات برای جستجوی نیروی کار

می خواستم مطلبی راجع به ATM بنویسم ، عکسی از یکی از آنها گرفته بودم که هر کاری کردم UPload نشد ، گویا به سرنوشت همان دستگاه های همیشه خراب دچار شده بود.
اما عرض شود که من کلا از در میان عامه مردم بودن خوشم می آید ، نه همیشه ، اما بسیار وقتها می شود که از ماشین شخصی و یا آژانس استفاده نمی کنم و سعی می کنم که در بطن جامعه باشم .
الغرض ، در میدان شهدا اراک ( یا همان باغ ملی ) یک مغازه ای هست که اطلاعیه های جذب و استخدام به روی شیشه می زند. همیشه هم خیلی از آدمهای بیکار روبروی آن جمعند و مشغول یادداشت کردن شماره تلفن ، از جمله کارهایی که خیلی دوست دارم ؛این است که گاه می روم بین آنها می ایستم و اطلاعیه می خوانم ، البته با این کار چند هدف دارم :
اول اینکه گاهی آگهی رقبا را می بینم و از وضعیت آنها خبردار می شوم ، تعجب می کنم که چرا اینجا اطلاعیه می زنند ، چون من با یکبار تجربه متوجه شده ام نیرویی که با اطلاعیه می آید ، اصولا از کیفیت مطلوب برخوردار نیست ، آنهم اطلاعیه ای که جنب آگهی استخدام کارگر پیتزا فروشی نصب شده باشد.
دوم اینکه با رفتار اجتماعی جویندگان کار بیشتر و بهتر آشنا می شوم. مثل اینکه همیشه آقایان اعتراض می کنند که چرا درخواست برای استخدام خانمها بیشتر است و غر و لندهای سیاسی و اجتماعی و فرهنگی دیگر ، بسیار پیش آمده که من را هم مثل خودشان به جویای کار پنداشته اند و جمله ای از سر همدردی گفته اند.
این دفعه که هم که داشتم از اطلاعیه ها عکس می گرفتم ، یکی آمد و یک خودکار و کاغذ به من دادو گفت آقا اینطور بهتر است یاد داشت کنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *