روزگار کمبود نیرو

  1. عرش شود که بسیاری از دوستان هوس املت دست پخت من را کرده اند که از همین جا نسبت به دعوت این عزیزان و سایر علاقه مندان به املت اقدام می شود. چه اشکالی دارد ، غذایی هم نوش جان می شود و فی الواقع دور هم جمع می شویم و اندر احوالات IT در استان صحبت خواهیم کرد. اینکه از مسائلی که کشک است در کنار املت گفته شود ، فکر می کنم خوشمزه باشد.
  2. شدیدا به نیروی تخصصی در پروژه ها احتیاج داریم ، در مورد یکی از پروژه ها به دنبال یک یا چند پیمانکار می گردیم ، متاسفانه در اراک شرکت مناسبی پیدا نشد، به مهدی شهری گفتم که گویا قرار است مشغول شبکه استانداری شود و ….
  3. امروز یک شرکت از محلات پیدا شد که بیاید در مورد این پروژه با ما همکاری کند ، اول یک پیش قضاوت اشتباه کردم وگفتم شرکتی که در محلات است ، شاید توان بالایی نداشته باشد ، بعد باهم با دکتر گفتیم که این قضاوت درست نیست ، چون شاید گفته شود که شرکتی هم که در اراک است ، نمی تواند به قدرت شرکتهای تهرانی باشد. اما خوشبختانه کار وزارت جهاد نشان داد که بهساد از بسیاری از همکاران تهرانی بهتر و با انسجام بیشتر عمل کرده است. امیدوارم دوستان محلاتی ما هم توان خوبی داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *