دعوت به همکاری در شرکت رادمان

علی واحد در وبلاگ شرکت رادمان در مورد کمبود منابع انسانی نوشته‌است که از نظر من هم یکی از مشکلات اساسی شرکت‌های نرم‌افزاری به ویژه در شهرستان‌ها محسوب می‌شود و در این باره به تفصیل در آینده خواهم نوشت. به هر ترتیب شرکت رادمان در صدد جذب همکارانی جدید است که وظیفه دانستم من هم در این زمینه اطلاع‌رسانی کنم.

۳ دیدگاه

  1. البته این مشکل ممکنه که در شهرستانها بیشتر باشه اما در تهران هم یک مشکل کاملا جدی است و باید برای جذب نیروهای مورد نیاز برنامه ریزی بلاند مدت کرد.
    مسئله اینه که با یک آگهی تعداد قابل متقاضی مراجعه می کنند اما کیفیت کار آنها مطلوب نیستو معمولا جوابگوی نیاز نیستند.

  2. در تایید صحبت آقای مهرانی، در حدود دو هفته ای که آگهی داریم شاید نزدیک به ۱۰۰ نفر آمده اند،اما به تعداد انگشت های یک دست نیروی خوب در آنها پیدا نکرده ایم، نمی دانم نیروهای خوب کجا هستند!؟؟
    سالهای پیش که این مشکل را داشتیم فکر می کردم مشکل از رادمان است و شاید ما محیط مناسبی نیستیم یا نمی دانم چون کوچک هستیم این مشکل وجود دارد تا اینکه مشکلات دوستان و همکاران دیگر در شرکتهای کوچک و بزرگ دیگر را دیدم…
    الان بیشتر نیرو می دزدم! اما این روزها دریغ از نیروی خوب برای دزدیدن، آنها هم که هستند مدیران شرکتها، چند بادیگارد قوی هیکل را برای حفظشان استخدام کرده اند!!
    چاره چیست!؟
    همین!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *