روزنوشت‌نویسی در فرودگاه


عرض شود که:

در فرودگاه اهواز هستم و مثل این قحطی‌زده‌هایی که تا به حال اینترنت Wi-Fi مجانی در فرودگاه‌ها ندیده‌اند مشغول گشت و گذار در اینترنت هستم. امروز جلسه نسبتا خوبی داشتیم، رقبای محترم هم آمده بودند. بعد از ظهر را کلا بیکار بودم. کمی دور و بر کارون و پل نادری پرسه زدم وپس از خریدن مقادیر کمی خرت و پرت تصمیم گرفتم که باقی زمان را در فرودگاه به سر ببرم و از امکانات فضانوردی!واقع در فرودگاه استفاده کرده و امیالم (جمع مکسر Mail) را هم چک کنم.

 


بیایید در این لحظه شورانگیز دعا کنیم که ماهم مانند بسیاری از کشورهای دنیا از اینترنت با سرعت خوب و قابل قبول در همه امکنه و ازمنه بهره‌مند شویم!

۲ دیدگاه

  1. سلام
    منهم در فرودگاه تهران از اینترنت بیسیم فیض بردم فقط مشکلی که بود عدم پیدا کردن یک پریز برق بود چون باطری نزدیک به تمام شدن بود و هیچ راهی برای شارژ نبود . شاید این یک سیاست هوشمندانه بوده که کنار محل های شارژ موبایل صندلی نگذاشتند ….

    1. من هم با چنین مشکلی در فرودگاه مهرآباد تهران مواجه بوده‌ام. البته بعید می‌دانم که موضوع بر اثر یک تلاش هوشمندانه به وجود آمده باشد. اگر اینقدر هوش و ذکاوت در تصمیم گیری های کشور ما وجود داشت که حداقل می بایست در سطح ترکیه بودیم!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *