رادکام و در دسترس نبودن روزنوشت‌ها به مدت سه روز

احتمالا می‌دانید که روزنوشت‌های بهساد چند روزی در دسترس نبود، شاید اشتباه از من بوده است که به یک شرکت ایرانی برای گرفتن خدمات مورد نیاز Hosting اعتماد کرده‌ام. به هر حال هیچ سرور شرکت رادکام از کار افتاده و به خصوص در روز آخر هیچ گونه پاسخ‌گویی تلفنی نداشتند. تنها چیزی که وجود داشت یک سیستم Ticket بود که جواب قانع کننده‌ای به کاربران بی‌نوا ارائه نمی‌داد.


متاسفانه دو پست قبلی من نیز در اثر عدم تهیه نسخه پشتیبان از بین رفته است.

اگر قبلا از خدمات این شرکت تعریف کرده بودم، تعریف خودم را پس می‌گیرم و این شرکت را به عنوان یک شرکت کم‌کیفیت به خصوص در زمینه تهیه نسخه پشتیبان و با پاسخ‌گویی ضعیف برای ارائه خدمات اینترنتی معرفی می‌کنم.

با توجه به اینکه این شرکت با غرور تمام حتی حاضر به عذرخواهی نیز نشده است (جبران که احتمالا معنی ندارد)، من از طرف خودم برای اشتباهی که در اعتماد به شرکت رادکام داشته‌ام و در دسترس نبودن روزنوشت‌ها از همه خوانندگان دوست‌داشتنی روزنوشت‌های بهساد عذر خواهی‌ می‌کنم و امیدوارم بتوانم در اسرع وقت نسبت به انتقال آن بر روی یک Hosting قابل اعتماد اقدام نمایم.

پ.ن ۱: اگر Hosting خوب و معتبر می‌شناسید لطفا معرفی کنید

پ.ن۲: اگر چند روز آینده دچار اختلال در خدمات سایت شدیم، پیشاپیش عذر خواهی می‌کنم. به هر حال ممکن است گاهی صراحت کلام مشکل ایجاد کند.


 

۴ دیدگاه

  1. من هم از خدمات هاستینگ همین شرکت استفاده می کنم.طی این مدت من هم باهاشون تماس گرفتم یعنی تیکت گذاشتم و چوت بسیار خنده دار هستش نقل می کنم سبب گشایش خاطر میشه:

    با سلام
    وبسایت ما از دیروز غیرقابل دسترس شده است.لطفا بررسی بفرمایید.
    www.******.com
    با تشکر

    جواب رادکام:
    با سلام
    این مساله به DNS برمی گردد شما باید نتیجه ping دامنه خود را با IP 78.157.60.170 مشاهده نمایید.

    موفق باشید

    حقش بوداسم اپراتور کله پوکش رو هم می نوشتم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *