کار بهتر است یا ازدواج ؟

خیلی وقت‌ها از خانم‌های مجردی که برای مصاحبه می‌آیند می‌‌پرسم که اگر همسر آینده‌ات در هنگام خواستگاری به تو گفت که پس از ازدواج حق کار کردن نداری، نظرت چه خواهد بود؟ این سئوال را برای این می‌پرسم که میزان اعتقاد یک فرد را به کاری که قصد دارد انجام دهد و همچنین میزان استقلال فکری او را ارزیابی کنم. خیلی‌ها از پاسخ به این سئوال طفره می‌روند، بعضی‌ها هم با صراحت و قاطعیت می‌گویند با مردی که چنین موضوعی را مطرح کند ازدواج نخواهند کرد. چند وقت پیش بود که این سئوال را از یک خانمی پرسیدم، جواب داد، خب بستگی دارد. اگر خیلی پسر خوبی باشد، حرفش را قبول می‌کنم!

فکر میکنید باید در مصاحبه قبول میشد؟

۳ دیدگاه

  1. واما….
    من ترجیح می دهم که به این ماجرا اینگونه نگاه کنم که شخص تا چه حد به شریک زندگیش پایبند است؟و ازآنجا پایبندی به کارش را نتیجه می گیرم؟در ضمن این به میزان استقلال فکری ریطی ندارد؟آنچه مهم است اولویت در زندگی است…چیزی که ما همواره فکر می کنیم برترین و بهترین اولویت ها ازآن ماست و دیگران در اشتباه ه ند….

  2. با سلام
    به نظر من این روزها با این بی بند و باری که در جامعه حاکم است خانمها بیشتر دغدغه پیدا کردن یک شوهر خوب را دارند تا یک کار خوب و بیشتر خانمها به این دلیل سر کار می روند تا در محیط بیرون از منزل و تعاملات محیط کار بختشان باز شود.این خانم زیرکانه و با تدبیر سوال شما را پاسخ داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *