وظایف ما در دوران رکود بازار

عرض شود که :

  1. بازار از رکود خاصی برخوردار است که تاکنون این‌چنین آن را تجربه نکرده‌بودم. به هر حال بهساد هم مشغول پروژه‌های خاص خود می‌باشد. این دوره رکود که قاعدتا نباید و نمیواند خیلی زیاد ادامه پیدا کند می‌تواند فرصتی مناسب برای برنامه‌ریزی و تقویت ساختارهای درونی باشد که تنها “آگاهان” می‌توانند از آن استفاده کنند. قطعا لازمه تحمل چنین شرایطی، شجاعت، انگیزه و آگاهی و تدبیر خواهد بود. در چنین شرایطی است که فرق سره و ناسره و معتقد و فرصت طلب، آشکار میشود.
  2. در راستای تقویت ساختارهای درونی، برنامه ارتقای دانش فنی بهساد را به طور غیر رسمی شروع کرده‌ام. این برنامه ارتقا، قاعدتا باعث افزایش فشار کاری شرکت خواهد شد. استقرار نظام کنترل پروژه و کیفیت و ارتقای دانش فنی شرکت، آمادگیهای لازم را برای دوران رونق کار فراهم خواهد آورد.
  3. […]
  4. در دنیای پیشرفته اطراف، شرکت‌ها از توسعه همکاری‌هایی زیادی با یکدیگر برخوردار می‌باشند. قاعدتا این همکاریها که در دوران رکود بازار و رونق بازار به اشکال متفاوتی شکل میگیرد مبنی بر اعتماد، احترام و شناخت از یکدیگر و همچنین درک و پذیرش نکات ضعف و قوت یکدیگر و تلاش برای جبران آن می‌باشد. در صورت عدم درک و رعایت چنین ابعادی، هر گونه همکاری، اگرچه ممکن است که خوش بدرخشد ولی دولت مستعجل خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *