بهساد و ضعفها

عرض شود که با این که حدس می زدم نتوانم جمعه نوشت های بهساد را داشته باشم، تصمیم گرفتم این نوشته را در اولین ساعت های روز جمعه نوشته باشم. به عبارتی این موضوع دارای دو حسن است. اول اینکه بدقول نشده ام و دوم اینکه نوشته ام و نوشتن خود دلیل محکمی برای وجود تفکر است و تفکر است که زندگی می بخشد.

در این روزهای دوری فیزیکی از بهساد، دلم بیش از هر زمانی برای او تنگ شده است و خیلی زیاد به آن فکر می کنم. بهساد عزیز روزهای سختی را گذرانده است و با آفت ها و مشکلات زیادی روبرو بوده است. بهساد موجود به اعتقاد من به مرحله تازه ای از حیات خود دست یافته است و آن حضور رسمی و جدی در حیطه نرم افزار کشور است. وجود دو نرم افزار کارآمد بارقه هایی از امید را برای دستیابی به یک حضور گسترده در بازار نرم افزار کشور روشن نموده است و از این نظر در وضعیت بسیار خوبی قرارداریم. اما مشکلی که بهساد با آن روبرو است، ضعف فرآیندهای داخلی می باشد. این ضعف فرآیندی در گذشته بهساد با استفاده از هنجارهای بسیار مثبت شخصیتی قابل جبران بود و منجر به ایجاد فضایی بسیار لطیف در بهساد گردید. اما  اعتقاد دارم باید در این زمینه از جدیت و اهتمام بیشتری برخوردار باشیم و به همراه استفاده از هنجارهای شخصیتی  افرادو توانمندی های فنی  آنان  ( که لازم بوده و کافی نیست)، عناصر بلوغ توانمندی را در فرآیندهای سازمانی رشد و پرورش بدهیم. باور دارم سه عنصر دانش ، فرآیندهای سازمانی  و توانمندی افراد می توانند ما را از بحران های پیش رو رهایی بخشند. از اینکه در این زمینه دارای ضعف هستیم پیش و بیش از همه خود را مسئول دانسته و سرزنش می کنم. می توانستیم بهتر باشیم و باید بهتر باشیم. من برای این بهتر بودن نهایت تلاش خود را صرف خواهم کرد و مشتاقانه از هر حرکتی که منجر به تقویت این موضوع شود ،قاطعانه حمایت خواهم کرد.

یک دیدگاه

  1. سلام
    آقای مهندس با این حس و حال چطور می خواهید بهساد را بفرستید مدرسه ! دیکه وقت آن رسیده که بهساد حداقل چند ساعت در روز را طبق یک روال صحیح و بدون حمایت والدین ( البته ب روال سازمانی صحیح ) طی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *