www.bankmellat.ir

عرض شود که :

دوستانی که من را می‌شناسند و یا پیگیر مطالب این روزنوشته‌ها هستند می‌دانند که من سعی می‌کنم بی‌طرفانه قضاوت نموده و انتقاد و تشکر را به همراه هم داشته‌باشم. در پی مطالب راجع به اشکالات بسیار زیاد سایت قراردادکار، امروز ترجیح می‌دهم یک سایت خوب را معرفی کنم که تاثیر بسیار زیادی در توسعه فرهنگ بانکداری الکترونیکی دارد.

حدود چند سالی می‌شود که فقط با بانک ملت کار می‌کنیم. آن زمان که کار با این بانک را شروع کردیم، خبری از بانکداری الکترونیک نبود. شاید هم بانک ملت دیرتر از بعضی از بانک‌های خصوصی خدمات الکترونیک خود را شروع کرد. اما این روزها با مراجعه به سایت بانکداری الکترونیک بانک ملت، یک سامانه بسیار کامل با امکانات متنوع، واقعا بدون اشکال و کاملا ایمن مشاهده می‌شود (فهرست امکانات در همان صفحه اول سایت وجود دارد). ضمن اینکه به مرور زمان امکاناتی به سایت بانک ملت اضافه می‌شود که کمتر پیش‌بینی می‌شود. جا دارد برای این اقدامات خوب به مسئولین محترم بانک و به خصوص شرکت بهسازان ملت تبریک بگویم و به عنوان یک فعال صنعت فناوری اطلاعات از آن‌ها تشکر کنم. تنها نکته قابل توجه این است که ارتباط سایت خرید الکترونیک ملت با سایت‌های تجارت الکترونیک به نسبت کمتر از برخی سایت‌های بانک‌های خصوصی کشور است که جادارد نسبت به این توسعه هم فکری شود.

 

پ.ن: این نوشته به هیچ وجه تبلیغاتی نیست و فقط قصد بیان واقعیات را دارد. و هیچ گونه هماهنگی در مورد آن با بانک ملت به عمل نیامده است.

یک دیدگاه

  1. سلام
    در تایید فرمایشات شما باید عرض کنم که من هم از سال ۸۵ از بانک ملت استفاده می کنم در حال حاضر امکانات سایت بسیار خوب و بی عیب و نفص است . باید بگویم که در سایت جدید تاکنون اشکالی مشاهده نکرده ام که جای تقدیر و تشکر دارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *