پراکنده از همه جا

عرض شود که:

سال جدید هم بالاخره شروع شد. چند مطلب گفتنی هم هست از جمله اینکه:

  • با توجه به نوشته قبل، آمار مراجعه کنندگان به روزنوشت‌ها حدودا ۲۰ برابر شده است. فقط تعجب می‌کنم که چرا مردم به جای اینکه آدرس سایت www.gharardadkar.ir را وارد نمایند، آن را جستجو می‌کنند و البته سایت جستجوگر دوست و برادر گوگل هم جستجو کنندگان را به روزنوشت‌ها هدایت می‌کند. امیدوارم که آن نوشتن و این افزایش مراجعه کنندگان همگی منتج به اصلاح سایت یادشده و افزایش درک فناوری محور در سازمان‌های ایرانی شود.
  • استقرار نظام جدید برنامه‌ریزی را در بهساد شروع کرده‌ایم، فعلا کار با مشکلات نسبتا کمی در حال انجام است. لازم است جدیت بیشتری در این زمینه به‌کار گرفته شود. در مرحله اختتامیه چندین پروژه هستیم و استقرار نظام برنامه‌ریزی در چنین شرایطی کمی دشوار اما شدنی است. من با اعتقاد، باور و تعهد هر چه تمام برای استقرار چنین سیستمی تلاش خواهم کرد و از دیگران نیز انتظار دارم که به این تلاش سیستمی ادامه دهند.
  • در کنار دو محصول سیستم مدیریت پروژه و سیستم مدیریت یکپارچه کیفیت و فرآیندها، سیستم آمار نیز به نتیجه رسیده است و خوشبختانه در سازمان یکی از مشتریان بزرگ بهساد مراحل بهره‌برداری خود را شروع نموده است. امیدوارم با توسعه بازاریابی بتوانیم امسال فروش خوبی در این زمینه داشته‌باشیم.
  • امسال بخشی از هدایای عید را با پست به شهرهای مختلف ارسال کرده بودیم، صرف‌نظر از برخی اشتباهات خود ما، نکته جالب این‌جا بود که از میان نامه‌ها برای یک سازمان، که با نشانی کاملا درست و مشابه ارسال شده بودند، برخی برگشت خورده بودند. هنوز دلیل آن را متوجه نشده‌ام. اما هر چه هست نمی‌توان به این نکته اشاره نکرد که موارد بسیار زیادی از نیاز به بهبود در ساختار پست کشور وجود دارد.
  • خوشبختانه بازخورد خوبی از ارسال کتاب برای مشتریان دریافت کردهایم. به خصوص مشتریان جدیدی که امسال اولین بهار را با آنها میگذرانیم. گرچه کاری است بسیار پر زحمت، اما وقتی علاقه مشتریان و مطالعه آنها را میبینیم، بیش از پیش به کار خود اعتقاد پیدا میکنیم.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *