اولین تغییر ۸۸ در بهساد، استقرار نظام برنامه ریزی

عرض شود که :

  • فعلا بهساد در تعطیلات نوروزی به سر می‌برد، این اولین سالی است که به طور خود خواسته ۱۵ روز را تعطیل کردیم، البته فکر می‌کنم که من به جز همان چهار روز مسافرت، تقریبا هر روز کاری بهسادی برای انجام دادن داشته‌ام. سرویس دهی به برخی از مشتریان فعال هم که نباید فراموش می‌شد و نشد.
    فعلا قرار است با توجه به تعطیلات بسیار طولانی ۱۵ روزه که فکر می‌کنم استراحت فکری و ذهنی و جسمی لازم برای همه بود، سایر تعطیلات حداکثر به صورت یک روز در هفته در نظر گرفته شود..
  • چند موضوع مختلف در ذهنم برای نوشتن دارم که فعلا صلاح نیست گفته شود. اما موضوع بسیار مهم که قصد دارم در مورد آن بنویسم، اولین تغییر ۸۸ بهساد و در مورد برنامه‌ریزی و بهره‌وری می‌باشد. تصمیم واقعا خیلی زیاد کبری گرفته‌ام که در مورد فرآیند برنامه‌ریزی، اولویت بخشی و کنترل پروژه و عملکرد در بهساد، کارهای اساسی و بسیار جدی صورت بگیرد. انجام به موقع تعهدات شرط لازم برای رضایت مشتریان است. من خود را با تمام وجود نسبت به استقرار سیستم برنامه‌ریزی و کنترل پروژه و عملکرد (به اندازه) در شرکت متعهد می‌دانم و تمام تلاش خود را در این راه صرف خواهم نمود و از سایر همکاران انتظار دارم که در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *