اصلاحات در بهساد

عرض شود که :

ذهنم به بهساد مشغول است برای چند مسئله:

– دچار برخی تنبلی‌ها هستیم که اگر به موقع به آن‌ها رسیدگی نشود تبدیل به فرهنگ و هنجار و نهادینه‌سازی می‌شود. یکی از مهم‌ترین این تنبلی‌ها در مورد وضعیت‌ تاسیساتی شرکت است. که گاه ما را با مشکلاتی روبرو می‌سازد. بدیهی است که مسئول مستقیم این نابسامانی‌ها من هستم. بهساد نه آنقدر بزرگ شده که بتواند مسئول تاسیسات داشته باشد و نه آنقدر کوچک که هیچ مسئله‌ای در مورد تاسیسات (به خصوص یک ساختمان تازه‌ساز) نداشته باشد. متاسفانه برخی مسائل با شریک ساختمانی بهساد نیز به مسائل دامن می‌زند.

-جدیت بیشتری در امور مالی را باید لحاظ کنم. چند وقت است که روی مسائل مالی تمرکز بیشتری دارم. قطعا نقاط قابل بهبود زیادی وجود دارد. وجود یک نظام مالی می‌تواند به عنوان بخشی از عقربه‌های داشبرد مدیریت به کار آید. اگر بخواهیم نظامی مبتنی بر کارت امتیاز متوازن را در بهساد ایجاد کنیم. قطعا تمرکز بر مسائل مالی مفید خواهد بود. من باید قطعا مشکل دوران دانشگاهی خود را با درسی به نام حسابداری حل کنم. فکر می‌کنم که قطعا این اتفاق می‌افتد. چند مدتی است که سروکارم با برنامه‌ای افتاده که مهندس منتظران همیشه عزیز برای حسابداری بهساد نوشت. برنامه‌ای است به غایت بی مشکل و روتین. دستش درد نکند. البته خود مهندس منتظران نیز هر چند گاه احوال برنامه (به زعم خودش زنگوله پای تابوت) را می‌پرسد و البته ما هم جز رضایت حرف دیگری نداریم.

-مسئله دیگری در حوزه مطالبات داریم، چند سال پیش یک پیمانکار اصفهانی داشتیم که ۶۰ هزار تومان از مطالباتش باقی مانده بود. مطمئن هستم که ۴۰ هزار تومان هزینه کرد تا مطالبات ۶۰ هزار تومانی را وصل کند. در حالیکه در بهساد، مطالباتی چند میلیون تومانی داریم که به دلیل کارشکنیهای کافرما، معوق ماندهاند. خوب است که دورهای در نزد اصفهانیهای یادشده بگذرانیم تا بتوانیم مطالباتمان را وصول کنیم.

– امروز قرار بود به بهساد بروم برای سرو سامان دادن به وضعیت شبکه، متاسفانه به خاطر بیماری یکی از آشنایان تا پاسی از صبح در بیمارستان بودم که البته همه چیز به خیر گذشت. اما نتیجه اینکه نوشتن روزنوشتهای بهساد کمی تاخیر افتاد و رسیدگی به امور شبکه به فردا و یا تعطیلات دیگر.

-امور اداری بهساد نیازمند رسیدگی بیشتری میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *