به بهانه پورتال

به بهانه پورتال

به سلامتی و میمنت پروژه پورتال استان مرکزی هم دارد افتتاح می شود ، تمام گروه های اجرایی سخت مشغول هستند ، این عکسی هم که در بالا می بینید ، آقایان سبیل کلفت شرکای بهساد در کنسرسیوم مجری پورتال هستند که باهم آمده بودیم استانداری برای شرکت در جلسه. جلسه قرار بود ساعت ۸ صبح تشکیل شود ، شب قبل زیاد بیدار نشسته بودم و تا ۹ خواب بودم (حواسم نبود جلسه دارم)، تقریبا ساعت ۹:۴۵ بود که خانم امانی زنگ زد و گفت که ۱۰ جلسه دارم ، با کلی استرس ده و ربع استانداری بودم ، تا ۱۲ هم البته آنجا بودیم و جلسه تشکیل نشد .
پروژه پورتال یکی از پروژه های مهم بهساد است که از ویژگیهای خاصی برخوردار است ، نوع تکنولوژی ، مشارکت سه شرکت با ادبیات مدیریتی متفاوت ، وجود ناظر که در یک استان دیگر مجری پورتال است و نهایتا زمان اندک برای اجرای پروژه و تاکید استانداری برای انجام به موقع پروژه ، پورتال را به یک پروژه نفس گیر و از نظر اقتصادی زیان ده تبدیل کرده است.
به هر حال با تمام این تفاصیل ، پروژه با کیفیت مناسب و جامعیت لازم روز سه شنبه به بهره برداری خواهد رسید و برگ دیگری به تجربیات ما اضافه خواهد شد.
یادم هست که در دانشگاه هر که ترم اول مشروط می شد به او می گفتند مشروطی ترم اول تجربه است ، طرف آرام تر که می شد ، از آن طرف یک نفر دیگر می گفت : ترم های دیگر هم تکرار تجربه…..”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *