نمایشگاه و توسعه همکاری‌ها

عرض شود که می‌خواستم ادامه آسیب شناسی را بنویسم، چون موضوع مربوط به حوزه سیاست‌گذاری می‌شد ترجیح دادم با دقت و حوصله بیشتری بنویسم. بدهم نیست که خیلی روزنوشته‌ها به صورت گزارش تحلیلی نباشد. این بود که موضو ع دیگری را در نظر گرفتم. همان‌گونه که قبلا توضیح داده‌بودم

به اتفاق شرکت دوست و برادر مددباختر در نمایشگاه جانبی کنفرانس بین‌المللی برق شرکت کرده بودیم. هدف اصلی از حضور، ارائه نرم‌افزار ساخته شده مدیریت کیفیت و فرآیندها بود که به طور مشترک توسط دو شرکت مددباختر و بهساد تولید و ارائه شده‌است. اما همان‌گونه که در نوشته قبل نیز بیان شد، حضور توامان دو شرکت همکار برای من از ارزشی مضاعف برخوردار بود که می‌تواند راه‌گشای حرکت‌های بعدی در بازار باشد. گرچه حضور بهساد در رویدادهای مهم صنایع کشور از جمله کنفرانس‌ها و نمایشگاه‌ها با رویکرد جذب مشتری بیشتر صورت می‌گیرد، اما در کنار این هدف، این رویکرد می‌تواند بهساد را از یک نهاد تخصصی و خدماتی به یک نهاد تخصصی تجاری تبدیل کند. تعامل با مشتریان جدی و فهیم، یادگیری از شرکت‌های با سابقه، شناسایی رقبا و همچنین تقویت جایگاه نام بهساد، نتایج مستقیم حضور در چنین مجامعی می‌باشد.

در حاشیه نمایشگاه:

  • -برخورد نگهبان‌ها و مجموعه کارکنان پژوهشگاه نیرو بسیار محترمانه و عالی بود. به طور کلی مشکلی از نظر رفت و آمد و نقل و انتقال وسایل وجود نداشت.
  • -سالن برگزاری نمایشگاه بسیار سرد بود و وسیله گرمایشی نیز در آن بر خلاف قول مسئولان نصب نشد.
  • -تا به حال، اینگونه ضرب العجل، هیچ کاری را انجام نداده بودیم. از لحظه تصمیم در نمایشگاه تا حضور در نمایشگاه فقط ۲ روز طول کشید. تقریبا بسیاری از کارها نیز بی‌نقص انجام شد.
  • -بر خلاف نمایشگاه قبلی، این‌بار حضور خانم‌ها در غرفه مددباختر-بهساد پر رنگ بود. به خصوص روز آخر که کلا غرفه توسط خانم‌ها اداره می‌شد.
  • – با غرفه‌های همسایه روابط حسنه‌ای برقرار شد و تبادلات مختلفی صورت گرفت. نقش مددباختر-بهساد در این زمینه به عنوان صادر کننده آب‌جوش و هات چاکلت و … بارز بود.

و این هم برخی از عکس‌های نمایشگاه و توضیحات مربوطه:

به اتفاق خانم مکی‌نژاد و خانم نجفی به نمایشگاه رفته بودیم که زحمات زیادی کشیدند.

این هم نمایی از غرفه

آقای مهندس علی آبادی معاون محترم وزیر نیرو و آقای مهندس بهزاد، مدیرعامل محترم توانیر هم از غرفه مددباختر-بهساد بازدید کردند و توضیحات مکفی در حد وقت محدود ارائه شد.

نرم‌افزار مدیریت پروژه بهساد، مورد استقبال برخی از مراجعه کنندگان قرار گرفت.

آب سرد/گرم کن غرفه به دلیل سردی بیش از حد هوا در سالن نمایشگاه مورد استقبال بیشتر سایر غرفه داران قرار گرفت که خود باعث تبادلات فرهنگی با سایر غرفه داران محترم نیز گردید.

یک دیدگاه

  1. سلام
    اگر ممکنه یک پست هم در مورد نرم افزار مدیریت پروژه بنویسد.ببینیم چه امکاناتی داره.من کارشناس کنترل پروژه شرکت نفت هستم.قاعدتا علاوه بر کنترل پروژه باید امکانات مدیریت پروژه هم داشته باشه.قسمت کنترل پروژه نرم افزار تا چه حدی قوی و کامله؟در قسمت کنترل قابلیت رقابت با نرم افزارهای عمومی موجود را داره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *