وضعیت بسیار خوب فناوری اطلاعات در استان مرکزی

نوشتنی زیاد دارم. امروز به دلیل بازدید یکی از مدیران کارفرما از بهساد مجبور شدم نمایشگاه را نیمه کاره بگذارم و به اراک بازگردم. البته با حضور خانم مکی‌نژاد و خانم نجفی خیالم راحت است. گزارش نمایشگاه و حواشی آن را در روزهای بعد خواهم نوشت. یکی از دوستان شفیق در مورد جلسه استانداری مرکزی در مورد فناوری اطلاعات استان تلفنی چیزهایی گفت. فرصت نشد که کامل صحبت کنیم. اما حدس می‌زنم که دوباره همکاران ما بحث عدم حمایت (حتما از نوع صدقه‌ای) را مطرح کرده‌اند و مسئولین محترم هم قول حمایت داده‌اند و در آخر به این نتیجه رسیدهاند که فناوری اطلاعات بسیار مهم است! شاید هم قرار است درهای استان را ببندند تا هم‌صنفی‌های ما بتوانند آزادانه و در پایین ترین سطح کیفی فعالیت کنند. من به طور کلی از فناوری اطلاعات در استان مرکزی نا امید هستم. یاد یک فیلمی افتادم که در آن بیان می‌شد که سرخ‌پوست خوب یعنی سرخ‌پوست مرده! من هم همین تعبیر را در مورد فناوری اطلاعات استان مرکزی مرکزی به کار می‌برم. باور دارم که فناوری اطلاعات در استان مرکزی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد. به این معنی که این فناوری در استان مرده‌است و با معجزه هیچ امامزاده‌ای هم زنده نخواهد شد. در این‌باره کمی باز خواهم نوشت.

یک دیدگاه

  1. سلام
    آقا شما چقدر پر توقع هستید! چه خبره دوباره؟ آخه این مسئولین …محترم دیگه باید چی کار کنن؟ اینا که هر کاری که از … برمیاد انجام می دن و دریغ نمی کنن! اصلاً یه جمله معروف دارن این اراکیا. میگه: “سنگ فرش خیابان های اراک از IT است.” خب حالا اگه مسئولین کم کاری داشتن، آیا این قوم متمدن، از این ضرب المثل ها داشتن؟ نه!
    خب… این مشکل هم که حل شد و استان مرکزی باز هم مبرا شد از هرگونه عقب افتادگی و کمبود! دیگه انتقادی چیزی ندارید که با هم به تفاهم برسونیمش؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *