تغییرات در بهساد

عرض شود که:

هفته پیش دل‌چسب خودم ننوشتم. شاید به دلیل شدید بودن هفته گذشته‌ بود. شاید هم به این دلیل که از نظر ذهنی ترجیح می‌دادم که بیشتر فکر کنم تا بنویسم. به هر حال هنوز به تعهدم مبنی بر حداقل هفته‌ای یک بار نوشتن پایبندم.

خوشبختانه فرآیند تغییر در بهساد شروع شده است. شروع این فرآیند با جدا شدن من از تمام پروژه‌های شرکت (به جز یک مورد) صورت‌ گرفته‌است. ترجیح می‌دهم به جای عمیق شدن بر موضوعات کم، بر روی موارد زیادی وقت صرف کنم. اطمینان از انجام درست کارها و فرآیندها اهمیت زیادی دارد. ۵s را به طور جدی دوباره شروع کرده‌ایم. حساسیت در مورد کیفیت افزایش یافته و نظارت بر سیستم‌های مالی و حسابداری و ثبت عملکرد روزانه با دقت بیشتری دنبال می‌شود و بار دیگر فرآیند بازاریابی علمی را با جدیت پیش گرفته‌ایم. بدیهی است که برای پیشرفت و بهبود این اقدامات به عناصر مختلفی احتیاج داریم. پیش و بیش از هر مسئله، به وجود آمدن فرآیند در هر یک از زمینه‌های یاد شده شرط ادامه و بهبود آن‌ها می‌باشد. باور و مشارکت همگانی و باور به بهبود و باور به بهبود و باور به بهبود شرط لازم برای اجرای برنامه‌های توسعه و پیشرفت بهساد می‌باشد. بدیهی است که مشارکت و باور بیان شده لزوما به معنی پذیرش بی‌چون و چرای برنامه‌ها نیست. بلکه ابراز انتقاد (و حتی اعتراض) و پیشنهاد برای بهبود فرآیند تغییر و تلاش معتقدانه برای آن‌چه که همگان به درست بودن آن باور داریم، از مصادیق مشارکت محسوب می‌شوند. یک تعهد مدیریتی قوی لازمه اجرا و ادامه همه این موارد می‌باشد و من با تمام توان و انگیزه از این برنامه‌ها حمایت می‌کنم.

از آنجا که هر تغییر می‌تواند با مشکلات خاص خود توام باشد، در این‌جا از همه همکاران خوبم نسبت به مشکلاتی مقطعی به وجود آمده عذرخواهی می‌کنم و از مشارکت آن‌ها در فرآیند بهبود بهساد عزیز تشکر می‌کنم.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *