سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان مرکزی

image

امروز بعد از مدتها سر زدم به وب سایت سازمان نظام صنفی استان مرکزی، حال و روزی داشت همچون خود نظام صنفی، اصولا همه کارهایمان باید به هم بیاید. این وب‌سایت هم برازنده همان سازمان است. باید به آقایان دست مریزاد گفت که به این خوبی سازمان را از بین بردند. حالا هم افتاده‌اند به صرافت اینکه امور را اصلاح کنند. حضرات وقتی دنبال رای‌سازی و تقسیم منافع! کمیسیون‌ها بودند، آیا فکر می‌کردند چنین به روز نظام صنفی بیاورند که دیگران قدرت باز ایستادن نداشته باشد ؟

۴ دیدگاه

  1. دوست عزیز آقای آواژ ، تشکر از رسیدگی شما به سایت ، متاسفانه اون روز سرور ما مشکل داشت ، خوشحال می شم اگر عنایت کنی در قالب دوستی یا اعتراض یا … به بنده هم اطلاع دهید تا در اسرع وقت رفع اشکال کنم ، همچنین لطف می کنید اگر همکاران خود را قابل دونسته و نظراتی هم در خصوص سایت نظام صنفی بدهید تا کیفیت آن بهتر شود ، چرا که بنده در حال حاضر فی سبیل الله ( و البته از روی ناچاری و دلسوزی ) به سایت رسیدگی می کنم.

    در مورد کمیسیون ها هم که بنده درگیر نیستم اما مطمئناً به خاطر دارید که کمیسیون آموزش را اخیراً خودتان به دست گرفتید ؟!!!

    بابت وبلاگتون هم خسته نباشید ، قشنگه ( منظورم وبلاگه )

    1. جناب آقای نوربخش
      عرض کردم که آقایان بلایی سر سازمان آورده اند که من که هیج، آقا بیل گیتس هم بیاید کاری نمی توان از پیش برد. یعنی از حالت دست نخورده اولیه به مراتب بدتر است. من هم هرچه حساب کتاب کردم دیدم که با شرایط به وجود آمده نمی توان کاری کرد
      خدا عاقبت همه را به خیر گرداند.

  2. جناب اقای آواژ
    سایت سازمان را مجددا تغییر داده ایم نیاز به مشاوره اساتیدی مثل شما داریم لذا ما تا خودمون برای سازمان گامی برنداریم هیچ کس دل نمی سوزنه چنانچه برخی ها بیشتر به فکر منافع شخصی خود هستند تا سازمان
    اگر مطالبی نیاز می دونید بفرمائید داخل سایت خود سازمان منتقل نمائیم
    ممنون

    1. تغییر داده اید یا قرار است تغییر دهید؟ این چیزی که من می بینم امیدوارم بهبودهای خیلی خیلی زیادی پیدا کند. گرچه همین سایت هم از سر سازمان نظام صنفی رایانه ای استان مرکزی زیاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *