عرض شود که :

سرانجام دوستان عطریاس متن مصاحبه را در مورد فن آوری اطلاعات استان در وب هم منتشر کردند. پر از غلط املایی و انشایی و ویراستاری نامناسب است . اما اعتراض به نوشتن این دیکته پرغلط، دلیل بر بی سپاسی از زحمات آنها نیست.

این هم برخی از اشتباهات آنها در مورد مصاحبه خودم : (روی اشتباهات خط کشیده ام و در صورت لزوم صحیح آن را با رنگ آبی بازنویسی کرده ام)

  • اگرچه انتخابات نظام صنفی در استان یکی از آرام ترین و بهترین انتخابات در سطح کشور بود اما ما به این نظام صنفی انتخابات انتقاداتی را وارد می کنیم می دانیم.
  • عدم فعالیت کمیسیون های صنف نظام صنفی، که علت اصلی آن انتخاب نادرست و افراد غیر متخصص جهت اداره‌ی این کمیسیون‌ها می باشد، یکی از نقاط ضعف این سازمان می باشد به شمار می رود.
  • شرکت ها می گویند پول نمی دهیم، چون نظام صنفی برای ما کاری نمی کند و از آن طرف نیز نظام صنفی می گوید، انجام نمی دهیم نمی توانیم کاری انجام دهیم چون پول نداریم. که اگر این مسئله به همین روال پیش رود امیدی به بقای این سازمان نداریم.

فراتر از همه اینها اینکه نام شناسنامه ای بهساد “بهبود سامانه های دانش افزار “است و کلمه “اراک” در ادامه آن کاملا اشتباه است

در ذهن خودم نوشتن مقاله ای با عنوان ” نظام صنفی ، بایدها و نبایدها” را شروع کرده ام ، همیشه همینطور بوده . هر وقت قصد نوشتن مطلبی را دارم ، کمی در ذهنم با آن پیاده روی می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *