عرض شود که :

  1. مشغول تحلیل و طراحی ماژول HRM در نرم افزار مدیریت پروژه هستیم. چند روز پیش از بچه ها پرسیدم که می دانید HRM مخفف چیست ؟ به اتفاق گفتند که Human Resource Management. من به آنها گفتم که اشتباه می کنند HRM مخفف Hamid Reza Montazeran هست. البته اگر هم جواب دوم را می گفتند، من به استناد جواب اول می گفتم که بازهم اشتباه می کنند.

    این است که معمولا در پاسخ این سوال HRM مخفف چیست ، بچه های شرکت با احتیاط جواب می دهند . دیروز از یکی از آنها دوباره این سئوال را پرسیدم جواب داد HRM=Human Resource Montazeran!!

یکشنبه بود که از هفته نامه عطریاس
آمده بودند مصاحبه اندر احوالات فناوری اطلاعات و نظام صنفی . برای هفته نامه صفحه IT و فناوری اضافه کرده اند که انصافا کار خوبی است. مدتهای مدیدی بود که جای خالی فرهنگ آفرینی فناوری اطلاعات در مطبوعات استان به چشم می خورد. باید قبول کرد که فناوری یکی از مولفه های جدی فرهنگ امروز است و البته نباید مولفه های فرهنگی فناوری را نیز فراموش کرد. نبود فرهنگ نهادینه و قوی در فناوری و فراموشی اثرات فناوری در فرهنگ شاید بزرگترین بیماری است که بسان مرگی خاموش اصحاب این حوزه را مبتلا کرده است. قطعا بی هویتی صنفی به عنوان یکی از دردهای فناوری اطلاعات استان ، نتیجه مستقیم این بیماری می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *