عرض شود که :

  1. امروز از یک جایی زنگ زده بودند به من که آیا فهرست نشانی پست الکترونیک سازمانهای استان مرکزی را دارم یا نه ؟ من اول پرسیدم مگر سازمان های استان از Email در چه حدی استفاده می کنند که می خواهید برای اطلاع رسانی از این روش استفاده کنید ؟ هر دو متفق القول شدیم که همان فاکس بهتر است. یادم می آید زمانی که در یک شرکت تولیدی کار می کردم دنبال E.R.P بودیم. خدمت یکی از اساتید رسیدیم و از او مشورت خواستیم اندر باب متدولوژی انتخاب و پیاده سازی E.R.P از من پرسید سازمان شما E-Mail دارد؟ به راستی در آن زمان ( سال ۸۰ (
    email شرکت دارای مشکلات زیادی بود.
  2. برای شرکت در نمایشگاه الکترونیک و کامپیوتر و غیره فاکس زده بودند ، انصافا اطلاع رسانی ناقصی بود ، اینکه پس از سه صفحه از زمین به آسمان رفتن و از مزایای شرکت در نمایشگاه گفتن ( که ما هم از آن بی خبر بودیم ) چیزی از هزینه ها نگفتن ، یک جوری آدم را درازگوش فرض کردن است. دستشان درد نکند زحمت می کشند ، خدا خیرشان دهد ، اما …آنقدر اما و اگر دارد که خیر ننوشتن را به شر نوشتن ترجیح می دهم.
  3. معمولا جمعه ها می نوشتم که این هفته به دلیل مسافرت شخصی کمی به تعویق افتاد ، اما بر روال نوشتن حداقل هفته ای یک بار باقی هستیم.

     


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *