بهساد جدید

عرض شود که :

بعد از مدتها مشغول کار تحلیل سیستم شده ام ، کاری است به غایت لذت بخش ، شبیه این فوتبالیست ها و یا ورزشکارهای پا به سن گذاشته که بعد از مدتی پا به میدان ورزش می گذارند و یک جور احساس تعلق و خویشاوندی می کنند با روزگار گذشته ، من نیز “بازجوید روزگار وصل خویش ” شده ام . اعتقاد عمیق قلبی دارم که هیچ کاری را به اندازه مسائل تخصصی مهندسی نرم افزار و تحلیل سیستم دوست ندارم. هر چند که دیگر موقعیت پرداختن به آن را زیاد ندارم.

این حس های خوب در این بهساد موقت “Temp 2 Behsad“* که به تازگی آمده ایم خیلی افزون می شود. محیطی نسبتا وسیع و آرام با حیاط و درخت گردو و پیچک های همسایه که همه چیزهایی را که برای داشتن یک حس نوستالژیک لازم است فراهم می آورد.

همیشه دوست داشتم بهساد یک محیط ویلایی داشت ( گرچه با عزیمت به بهساد جدید (**New Behsad ) چندان نباید متوقع باشم). قبل از اینکه بخواهیم مشغول برج بهساد شویم ، پیشنهاد دادم یک باغ نزدیک به شهر را برای بهساد خریداری کنیم و ساختمان جدید بهساد را در آن بسازیم ، دو تا حسن داشت***، یکی اینکه از نظر هزینه ای خیلی به نفعمان بود و دیگر اینکه می شد از مزایای یک محیط بسیار آرام و زیبا بهره برد. به هر حال همه با من مخالفت کردند و شد داستانی که کم و بیش آن را می دانید.

خدا پدرو مادر آن صاحبخانه قبلی را بیامرزد که با بدخلقی بساطمان را ریخت وسط کوچه و آمدیم به این بهساد موقت. برای آرامش کلی خاصیت دارد.

-پای نوشت

*اصطلاح Temp 2 Behsad در مقابل Old Behsad ( ساختمان آقای مقیاسیان ) و مکان موقت قبلی به کار برده می شود.

** New behsad همان ساختمان در دست ساخت بهساد است که به برج بهساد مشهور شده است.

*** این اصطلاح “دو تا حسن دارد” را شریک ساختمانی به کار می برد. معمولا در صحبتهایش وقتی می خواهد درباره مزایای کاری صحبت کند می گوید ” این کار دو تا حسن دارد” البته همیشه یا یک حسن می گوید و یا پنج شش تا ، حالا این هم آمده در فرهنگ اصطلاحات بهساد.

یک دیدگاه

  1. سلام
    خسته نباشید امیدوارم بعد از افتتاح برج بهساد ، باغ بهساد را افتتاح کنید. شاعر در این زمینه می فرماید : کلبه ما باغ اگر نیست مهم نیست … مهم دل آدم است که باید جوان باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *