عرض شود که :

نظام صنفی درخواست کرده بود ( ببخشید مثل یک فرمانده دستور داده بود) که در یک جلسه با حضور تمام اعضا به منظور فکر کنم تشکیل کمیسیون ها حضور داشته باشیم. به اتفاق مسعود محمدی و آقای جعفری رفتیم . چون قبل از آن یک جلسه دیگر داشتیم ، کمی دیر رسیدیم. (حدود ۱.۵ ساعت ) البته خبر داشتیم که جلسه هم با ۴۵ دقیقه تاخیر شروع شده. وقتی رفتیم دیدیم که آقای بدیعی در حال سخنرانی هستند. حرفهای بسیار قشنگی می زدند، حرفهای مشارکتی . البته تا رسیدیم ، ایشان از زحمات من در طراحی ساختار انجمن هم تشکر کردند. البته این کار ایشان باعث نشد که من اعتراضات تند خودم را در انتقاد از عملکرد ایشان و زیرمجموعه ایشان بیان نکنم. اصولا جلسه بیشتر حالتی فرمایشی داشت. خیلی ها هم نیامده بودند. تقریبا سه چهارم اعضا نیامده بودند و یکی از موارد اعتراض من همین بود. خیلی جالب بود که گفتند که پرسش و پاسخ باید به صورت کتبی انجام شود. یک لحظه فکر کردم که در کشور ما رییس جمهور هم به صورت شفاهی مصاحبه مطبوعاتی دارد و روسای ما! حتی برای دیگران حق پرسش شفاهی هم قائل نیستند. این بود که شدید برخورد کردم. به طور کلی انتقادات زیر را بر عملکرد هیات مدیره نظام صنفی قائل هستم.

  1. عدم رسیدگی به صحت انتخابات انجام شده و بروز تخلف آشکار در مورد ورود حداقل دو نفر مشخص از اعضا به جمع هیات مدیره
  2. عدم بررسی و رسیدگی (در اثبات و یا تبرئه ) به اتهام تخلف آشکار یکی از شرکت های عضو هیات مدیره در امور کیش و مات برخی دیگر
  3. انتصاب و نه انتخاب افراد ضعیف و بی تجربه جهت اداره امور کمیسیون ها
  4. عدم فعالیت کمیسیون ها که نتیجه مشخص بند ۳ می باشد.
  5. عدم رسیدگی به برخوردهای غیر اخلاقی رییس کمیسیون نرم افزار و دفع مشارکت سایر اعضا
  6. اغماض در حضور و غیاب اعضای خودی و اعطای امتیاز! عدم حضور ( ودر نتیجه عدم فعالیت ) به رییس کمیسیون آموزش
  7. برخوردهای سیاسی ، جلسات زیرزمینی و لابی گری ( که به نوع خود بد نیستند ) همراه با شعارهای گسترش مشارکت
  8. ارسال نامه های تند و پر تهدید و خارج از متانت لازم همراه با غلطهای املایی و انشایی فراوان که موجب وهن نظام صنفی رایانه ای می شود.

در حاشیه :

  • منوچهر نذرمحمدی مثل همیشه دم در ایستاده بود و به دیگران خوش آمد می گفت. به قول مسعود می گفت این منوچهر همیشه نقش صاحب عزا را در جلسات بازی می کند.
  • به نظر می رسید منوچهر خان اداره کلی جلسه را بر عهده دارند. این بود که در هنگام اعتراضات من طرف مقابل من قرار گرفت ، البته در هر مورد با آقای بدیعی نیز هماهنگ می کرد.
  • یک دستگاه از این موبایل کورکن ها هم روشن کرده بودند. چون منتظر یک تلفن بسیار مهم بودم ، به نفر جنب دستگاه گفتم که آن را خاموش کند. تا خاموش کرد ۵ تا موبایل همزمان شروع کرد به زنگ زدن و نظم جلسه را به هم ریخت. منوچهر که آمد دوباره روشنش کند گفتم که این دستگاه های برای بدن ضرر دارد. زیر بار نرفت ، مسئولیتش با خودش!
  • پذیرایی هم کردند و یک عدد ساندیس ( که در مزه های مختلف بود ) و یک عدد تی تاپ دادند. مسئول پذیرایی اجازه نداد چند تا ساندیس برداریم. ولی خب حسابی اذیتش کردیم.

این هم از عکس های جلسه

حمید غیاثی هم آمده بود و آن گوشه کز کرده بود و فقط به من گفت که چرا اعتراضاتم را ادامه ندادم. نمی دانم چرا آنقدر ساکت بود

آقای منوچهر نذرمحمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *