سپاس‌نامه-۱

چندی پیش جایی می‌خواندم که برای مقاوم شدن در مقابل تنش‌های عصبی یک تشکر نامه هفتگی از همه کارها و چیزهای خوبی که دیده‌اید درست کنید و بنویسید. خب من هم تصمیم کبری (به معنی بزرگ) گرفته‌ام که نه حالا هر هفته، هر چند وقت یک‌بار یک سپاس نامه از همه کارها و چیزهای خوبی که دیده‌ام در روزنوشت‌های بهساد منتشر کنم. اولین سپاس‌نامه را در مورد سه شرکت می‌نویسم که در زمینه رضایت مشتری خیلی خوب عمل کردند.

  • داستانی از آسیاتک

    چندی پیش بود که تصمیم گرفتیم در کنار خطوط اصلی اینترنت و اینترانت شرکت، خط سوم ADSL را اضافه کنیم که هم در مصرف اینترنت بالانس ایجاد شود و هم کارهای روز مبادا متوقف نشود. کمی با پرس و جو و ارزیابی شرکت‌های ارائه کننده آسیاتک را انتخاب کردیم. خوشبختانه ثبت و نام و همه کارها آنلاین بود. بلافاصله بعد از ثبت نام پیامک ثبت نام رسید. فردای آن روز هم پیامکی دریافت کردیم که خط مخابرات رانژه شده و تا ۴۸ ساعت آینده، کارشناس نصب به شرکت مراجعه خواهد کرد. همه چیز عالی و مطابق انتظار بود. ۴۸ ساعت که هیچ، ۷۲ ساعت گذشت که خبری از نصاب! نشد. با پشتیبانی تماس گرفتیم که اگر نصاب قرار است که فقط تنظیم‌های مودم را انجام دهد، آن را به خودمان بگویید و انجام می‌دهیم. آن‌جا متوجه شدیم که مبلغ ۹۰۰۰ تومان را به عنوان هزینه نصب پرداخت کرده‌ایم و در فاکتور هم بوده و ما هم به صورت آنلاین آن را پرداخت کردهایم. برای همین اصرار داشتند که صبر کنیم که نصاب بیاید. ما با فرض بیخیال شدن مبلغ ۹۰۰۰ تومان تنظیمات را از آنها پرسیدیم و کارها را انجام دادیم. اما من به عنوان اعتراض مطلب را به بخش امور مشتریان آنها بیان کردم. بر اساس سابقه ذهنی انتظار رسیدگی هم نداشتم تا اینکه چند روز بعد با من تماس گرفتند و ضمن معذرتخواهی گفتند که مبلغ ۹۰۰۰ تومان به اعتبار ما برای استفاده از اینترنت اضافه شده است. به یقین برای من موضوع ریالی مطرح نبود. اینکه یک شرکت خود را در مقابل کمترین اعتراض مشتری پاسخگو بداند به یقین ارزشمند است. دوستان آسیاتک، سپاسگزاریم!

     

  • رایانش ابری پارسپک

    من همیشه با پشتیبانی هاستینگها مشکل داشتم. معضلی بروز میکرد و بعد از درج تیکت، چند ساعت طول میکشید که آنطرف دلش به رحم بیاید و جواب دهد. هاستینگهایی که خارج از کشور بودند که معضل اختلاف ساعت و تعطیلی شنبه و یکشنبه هم اضافه میشد. چند سال است که در مورد برخی سرورهای مورد نیاز بهساد ازخدمات پارس پک استفاده میکنیم. دستشان درد نکند. خیلی خیلی سریع پاسخگو هستند. روز تعطیل و غیر تعطیل هم ندارد. کیفیت سرورهایشان هم عالی است. به هر ترتیب اگر به دنبال خدمات خوب با هزینه مناسب میگردید، پارسپک گزینه قابل اعتمادی است.

     

  • خدمات فنی رایتل

    مدتی بود از رایتل دلخور بودم، آنهم به خاطر قطع ناگهانی و بدون اطلاع طرح بینهایت . البته طرح دکا را جایگزین کردند که بد نبود. فقط مشکل اینجا بود که فقط کارکرد درون شبکه داشت که مگر من چند تا دوست رایتلی داشتم؟ چند وقتی بود که هم در خانه و هم در بهساد آنتندهی دیتا به شدت بد شده بود. دلخوری قبلی سر جای خودش، این موضوع هم مزید بر علت شد که با پشتیبانی رایتل تماس بگیرم. اعتراف میکنم که عصبانی بودم و بسیار تند برخورد کردم. نفر پاسخدهنده اما بسیار صبور بود. حتی به او گفتم که منتظرم دوره انحصار رایتل تمام شود تا سیمکارتهایش را دور بریزم! او بسیار مودب، متین و با آرامش و درست پاسخ میداد. با اینکه گفتم که درست شدن و درست نشدن مشکل برایم فرقی نمیکند، او مشکل را ثبت کرد. با همکاران بهسادی باهم بودیم، همگی اذعان داشتند که در چنین موقعیتی امکان این برای همه ما وجود داشت که از کوره در برویم و برخورد خوب آن خانم را تحسین کردیم.

    چندی بعد، از بخش فنی رایتل تماس گرفتند و موقعیتهایی را که در آنها مشکل آنتندهی وجود داشت، خیلی دقیق پرسیدند. دو روز نگذشت که مشکل برطرف شد. باید بابت این موضوع از آنها سپاسگزاری کرد. رایتل ممنون بابت پشتیبانی فنی خوب

یک دیدگاه

  1. سلام
    معتقدم این طرح رومینگ ملی به نوعی به سرویس دهی همه اپراتورهای موبایل
    علی الخصوص رایتل
    آسیب میزند
    یه جورایی اپراتورها به هوای اینکه خب اگر شبکه ما مشکل داشت، مشتری از شبکه دیگری سرویس خواهد گرفت
    پشتیبانی را متزلزل میکند
    تعجبم که چرا رایتل
    زیر بار چنین طرحی رفته
    راستی چند روز پیش با اقوام رفته بودیم پارک جنگلی اراک
    سمت زندان
    یکی از آشنایان در گوشی دو سیمکارتش
    ۲ تا خط همرا اول داشت
    جالب این بود که یکیش آنتن داشت
    و دومی با رومینگ از اولی آنتن میگرفت
    خنده دار!!!!!!!!
    توجه کنید
    هر دو سیمکارت از یک شبکه (همراه اول)
    با این وصف به نظر شما طرح خنده داری نیست این رومینگ ملی؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *