علی العجاله عرض شود که :

شده است که تا به حال حتی وقت فکر کردن نیز نداشته باشید ؟ البته من اینگونه شده ام . وبلاگ کمتر به روز می شود و من گرفتارتر و گرفتارتر می شوم . اما این را بگویم که در مدت گذشته به موفقیت های خوبی دست یافته ایم . گرچه دشواریهای زیادی هم داشته ایم ، از جمله اینکه بستانکاری های زیادی داریم که هیچ یک از مشتریان محترم ، حتی بخشی از آن را پرداخت نمی کنند.

با این حال نوشتن این روزنوشت مطابق با وعده همیشگی ، ادامه خواهد داشت و این روزنوشت حداقل هفته ای یک بار به روز خواهد شد.

اما عرض شود که :

  1. از اوضاع و احوال نظام صنفی ناراضی هستم چون :
  • بسیاری از اعضای محترم هیات مدیره (به ویژه اصلی ها ، چون علی البدل ها که فی الواقع داستانی ندارند ) حق عضویت خود را پرداخت نکرده اند.
  • نامه هایی نوشته می شود که نه ادبیات انشایی مناسبی دارد و نه محتوایی محترمانه ، یحتمل اینگونه ادامه پیدا کند باید برای نظام صنفی یک کمیسیون امور جنگ درست کنیم.
  • کمیسیون ها هیچ کدام فعال نشده اند. اگر کمیسیون ها بیش از ده دقیقه در هفته به وظایف خود فکر کرده باشند ، انصافا تحولی نوین محسوب می شود.
  • شخص محوری … (فی الحال به آن نپردازیم بهتر است)
  1. یکی از مشتریان به طور شدید ما رااذیت می کند. به هیچ صراطی ، مستقیم نیستند . پول که نمی دهند که هیچ ، باید روزی ۵ ساعت پیگیر کارهایی باشیم که نه سر دارند و نه ته
  2. در امور داخلی بهساد ، قصد ایجاد یک سری تغییرات وجود دارد. از جمله اینکه ساختار سازمانی ، از آن حالت ولو ( در ادبیات مدیریت به آن ساختار پهن و Flat می گویند ) یک ریزه عمودی تر خواهیم شد. یحتمل بخشی از مشکلات عدم هماهنگی و نظارت حل خواهد شد.
  3. امروز و هفته آینده را بسیار گرفتار خواهم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *