عرض شود که :

  1. بر خلاف تعهد همیشه کمی دیرتر نوشتم ، آنهم به دلایل زیر :
  • من معمولا جمعه ها می نویسم ، در این ایام جمعه ، شنبه ام را از دست داده بودم ، یعنی واقعا نمی دانستم که چه روز تعطیل است و چه روزی نیست . اینکه به قول فرنگی هیچ Reminder فکری برای نوشتن وبلاگ نداشتم.
  • داریم اسباب کشی می کنیم از Old Behsad به Temp Behsad ، قراربود عملیات ساختمانی بهساد تا پایان فروردین به اتمام برسد ، به همین منظور هم بنا بر آن داشتیم که تا پایان فروردین در این ساختمان بمانیم. با توجه به اتمام قرارداد و دندان گردی آقای صاحبخانه ، به لطف دوستانمان ، مدتی تا استقرار در New Behsad به محل موقت نقل مکان خواهیم کرد.
  • به شدت سرما خورده ام
  1. سرانجام با همت و تلاش همه عزیزان ، تعطیلات قرار است فردا رسما به پایان برسد ، اینکه می گویم با تلاش و همت همه عزیزان ، یاد آن کشاورزی می افتم که چند وقت پیش در تلویزیون می گفت “امسال به لطف خدا و با تلاش مسئولین محترم اداره کشاورزی ، بارندگی زیادی انجام شد…” .
  2. جلسه نظام صنفی هم دیروز تشکیل شد، روسا ( ببخشید هماهنگ کننده های ) کمیسیون ها مشخص شدند. البته در مورد چند تا از کمیسیون ها ، همانطور که در جلسه هم عنوان کردم ، امکان بهبود انتخاب وجود دارد که البته امیدوارم که قضاوت من اشتباه باشد. دیروز شارژ موبایل من نیز تمام شده بود و نتوانستم عکس بگیرم.

     

یک مقاله ای هم هست درباره اینکه “چرا ایرانی‌ها شیفته سمت دولتی‌اند؟ ” بدون آنکه بخواهم در مورد درست بودن و یا اشتباه بودن آن چیزی بنویسم ، پیشنهاد می کنم آن را بخوانید، حکما خالی از فایده نیست.

http://www.baztabnews.net/news/64041.php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *