عرض شود که :

  1. چند روز گذشته سخت گرفتار این آنفلونزای همه گیر بودم و کمی هم هستم.
  2. پنجشنبه جلسه هیات مدیره نظام صنفی بود که من هم به صورت علی البدل رفتم. انتخابات از طرف شورای عالی انفورماتیک به تایید رسیده. بنا نداشته و ندارم به منفی بافی و پرداختن به نکات منفی بپردازم. بنابراین فعلا چیزی نمی نویسم تا اینکه چه پیش آید….
  3. امسال خرید کتابهای عید را از طریق اینترنت انجام دادیم. دو روز بعد که پیگیری کردیم که کتابها چه شد. گفتند لیست سفارش ما را ندارند. باید آن را فاکس کنیم. این بود که من گفتم تجارت الکترونیک در ا یران شعاری بیش نیست.
  4. کارهای آونگان خوب پیش می رود. آژندبرج از دست ما زیاد راضی نیست. باید وقت بیشتری برای آنها گذاشت. یاسان هم تقریبا همه چیز رو به راه است.
  5. آن مشکلات منابع انسانی که قبلا در مورد آن صحبت کرده بودم در پروژه هپکو مشکل ساز شده است. که البته بازهم با زحمت دکتر مشکل تقریبا حل شد. ضمن اینکه برخی از کاربران هم حسابی جو درست کرده بودند. به طور کلی این مشکل را داریم که اگر رعد و برق بزند و برق قطع شود یا UPS بسوزد و کاربری کامپیوترش روشن نشود یک گزارش بلند بالا تهیه می کند که سیستم مشکل دارد . این مربوط به هپکو نیست. تقریبا ما همه جا با چنین مشکلی روبرو هستیم.
  6. یک جایی یک مناقصه برگزار کرده بودند برای سیستمی که هر گزارشی که آنها در هر فرمتی می خواهند برایشان در کسری از ثانیه تهیه کند . البته مدت زمان تهیه این سیستم که باید مطابق با متدولوژی RUP تهیه شود ، فقط چهار ماه است.

فعلا باید بروم استانداری / آونگان / هپکو…..برای امشب بازهم خواهم نوشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *