مخلص کلام اینکه ائتلاف همدلی و توسعه با اختلاف یکی دو رای از رقیب خود عقب ماند و ما که می رفتیم با برنامه محوری خود در هیات مدیره نظام صنفی قرار بگیریم . جای خود را به شخص محوری دادیم. عوامل زیادی در این مهم نقش داشت که به تفصیل در مورد آن خواهم نوشت ، اما از آنجا که وقت نوشتن بسیار تنگ است و در حال آماده سازی اسلایدهایم برای ارائه سمینار معماری سازمانی در دانشگاه صنعتی هستم . اما باید در این موارد بنویسم:

  1. عملکرد سازمان مدیریت و برنامه ریزی بسیار عالی بود. لازم است از زحمات سرکار خانم میرهاشمی ، آقای طیبی و آقای حیدری عزیز که انتخاباتی منظم را بر گزار کردند تشکر کنم و این موقعیت را به آنها تبریک بگویم.
  2. هیات رییسه انتخابی مجمع عملا هیچ تذکری نسبت به فحش هایی که طرف مقابل به ما داد ، ارائه نکرد. چون می دانستیم که فحش خواهیم خورد دوستان گفته بودند که از ارائه هرگونه عکس العمل خودداری کنیم. ما که فحش خورمان ملس است ، دیگر چه می شود کرد ؟
  3. گویا شرکتها بازهم دچار تکثیر سلولی شده بودند و تعداد شرکت ها به ۶۶ رسیده بود. ماشاءالله به این پیشرفت. حالا من نمی دانم که دم خروس این شرکت ها را باور کنم و یا عقب ماندگی IT استان مرکزی را
  4. فرایند تبلیغات انتخابیمان بسیار زیبا بود و برای من انرژی افزا بود. بسیار خوشحالم که در این فرایند دوستان بسیار خوبی پیدا کردم.
  5. رقبا بین جمع ما نفوذی فرستاده بودند که با فراست خاصی آن را کشف کردیم. وقتی دستش را رو کردیم، شروع کرد به تخریب و فحاشی.
  6. فعلا برای عکس ها و توضیحات آینده وقت ندارم. از اصفهان که برگشتم بیشتر و بهتر و کاملتر خواهم نوشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *