1. عرض شود که برف و باران زیادی آمد ، به همین دلیل عملیات ساختمانی دفتر بهساد با مشکل مواجه شد. این بخش از کار که متوقف بود ، کارهای دیگر شرکت هم به خاطر برف و سرما تحت تاثیر قرار گرفت ، چرا که به هر حال ارتباطات کمتر می شود و بیرون رفتن و….
    اما همه اینها به یک طرف ، بیماری و کرختی خود من هم تاثیر زیادی داشت تا بسیاری از تعهداتم را انجام ندهم. یک جور در حلقه مثبت عدم تمرکز قرار گرفته بودم که خوشبختانه مسئله رو به حل است.
  2. خوب، به سلامتی و میمنت نظام صنفی رایانه ای استان مرکزی هم در حال تشکیل است. به همین جهت در دعاوی مالیاتی و … دیگر لازم نیست نماینده صنف قصاب از حقوق صاحبان فناوری دفاع کند. البته این نظام صنفی هزار تا فایده دیگر هم دارد. منتهی باید دید که چه کسانی به عنوان هیات مدیره نظام صنفی انتخاب می شوند. آیا انتخاب یک هیات مدیره قوی ، باسواد و برنامه محور می تواند نابسامانی های فناوری اطلاعات را در استان مرکزی پایان دهد ؟
    آیا نظام صنفی و متولیان آن می تواند به پدیده و تفکر ” دیگی که برای من نجوشد ، کله…”پایان دهد ؟
    به نوبه خود تلاش خواهم کرد که نظام صنفی مقتدر ، سیستماتیک، علمی و برنامه محوری در استان شکل بگیرد که با جامع نگری ، بتواند نه منافع شخص یا گروهی خاص که منافع همگان را تامین نماید.
    درباره نظام صنفی بیشتر خواهم نوشت…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *