در میان گرفتاری‌های روزانه-۱

خیلی اتفاقها در طول روز میافتد که بیش از توییت هستند و کمتر از یک نوشته کامل، گرچه به دلیل فی…لتر بودن توئیتر نوشتن در آن مصائب و مشکلات خاص خود را هم دارد (راه در رو اگر کسی بلد است، لطفا اطلاع دهد) به هر حال تصمیم نه چندان کبری (به معنی بزرگ) گرفتهام که این موارد را با عنوان “در میان گرفتاریهای روزانه” بنویسم. این هم مطلب یکم:

اطلاعیه زده‌ایم برای جذب نیروی انسانی و در اطلاعیه قید کرده‌ایم که سوابق و درخواست کار به ایمیل بهساد@بهساد.کام ارسال شود. تماس گرفته‌اند که ایمیل حتما باید یا Gmail باشد و یا Yahoo ، چرا آدرس ایمیل شما صحیح نیست؟!

کجا هستیم؟ به کجای این شب تیره، بیاویزم قبای ژنده خویش را؟!


 

۴ دیدگاه

  1. آقای آواژ عزیز برای استفاده از توئیتر چند روبات وجود دارند که در گوگل‌تاک اضافه می‌شوند. بعد می‌شود از گوگل‌تاک خیلی خیلی آسان توئیت کرد و توئیت‌‌های دوستان را دید. این یکی به‌ترین‌شان است که من مدت‌هاست ازش برای توئیت کردن استفاده می‌کنم:
    http://www.makeuseof.com/dir/chitterim-google-talk-twitter-client/

    البته برای راه انداختن‌ش یک بار باید قیلترشکن را راه بندازید چون سایت appspot به‌لطف گوگل برای ایران تحریم است!

    برای رفتن به توئیتر یک راه مستقیم هم وجود دارد که خدمت‌تان ایمیل می‌کنم.

    1. از محبت شما بسیار سپاسگزارم. واقعیت این است که قبلا از خواندن این نظر جنابعالی، ابتدا امیالم (جمع مکسر ایمیل) را چک کردم و ایمیل شما را دریافت کرده و پاسخ دادم. جالب اینکه روشی که اینجا مرقوم فرموده اید را به عنوان نظر یکی از خوانندگان عزیز برای شما ارسال نمودم. بازهم ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *