در دی ماه سال ۸۳ ، دوستی به جمع بهسادیها آمد که شاید عملکرد ، تعهد و اخلاق او برای دیگران قابل پیش بینی نبود.
دوست جدید ما هر روز در یک ساعت مشخص به شرکت می آمد ، طوری که می شد با آمدنش ساعت را تنظیم کرد. اگر می شد ، یک لیوان آب یخ می نوشید و اگر هم که نه ( دلیلش بماند ) یک راست می رفت سراغ کامپیوترش ، کامپیوتری به اسم کویر که انصافا بعضی اوقات سرعت بسیار پایینی داشت و این اواخر درستش کردیم
آقای مهندس حمیدرضا منتظران را می گویم
دوست خوبی که پروژه های دات نت شرکت جز با تلاش ، یادگیری و زحمات و شب نخوابیهای او به نتیجه نمی رسید، پروژه های مختلف استانداری ، سیستم حسابداری جامع شرکت ، آموزش و گسترش دات نت و … از جمله کارهای اوست.
اما من فکر می کنم که هوش سرشار و توانایی های فنی این مهندس جوان بخش کوچکی از ویژگیهای مثبت وی را تشکیل می دهد. ایمان قوی به خدا، نظم فکری بالا ، اخلاق و صداقت بی نظیر ،گذشت، احترام به دیگران و تفکر آزادمنشانه توام با روح شاد و نشاط توام با آرامش ، حمید رضا را به عنوان یکی از دوست داشتنی ترین افراد بهساد به دیگران شناسانده است و من بر خود می بالم که با فردی چنین همکارم.
این ها را نوشتم تا بگویم ، وجود نازنین بهساد ، با حضور تفکر انسانهایی شکل می گیرد که فراتر از اندیشه بودنشان به گسترش توامان علم و اخلاق فکر می کنند و قطعا آقای مهندس منتظران یکی از بهترین آنهاست.
وجودت را سپاس می گوییم و برایت در سایه توجهات ایزد منان آرزوی پیشرفت داریم.
… Posted by Picasa

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *