بهار مبارک
اول از هم سال نو مبارک ، سال ۸۵ هم از راه رسید و ما هنوز در ابتدای راه بهساد عزیز هستیم. مدت بسیاری است که چیزی ننوشته ام ، می دانم که این دیگر فرای تنبلی است. در واقع مشغله ذهنی و کاری که در این مدت داشتم باعث شد که چندین بار که خواستم دست به نوشتن شوم ، نتوانم ، نوشتن هم از آن کارهاست. از آن کارها که به قول سهراب سپهری پوست آدم را می کند و باز هم طلبکار است.
به هر حال بد نیست گزارشی بدهم از چند وقتی که ننوشتم.
امسال از هدایای نوروزی راضی هستم . همه کارتها و کتابها با دقت وظرافت خاصی انتخاب شد و دوستان اداری هم زحمت کاغذ کادو و ارسال را کشیدند. امسال چند نفر زحمت کشیدند و تماس گرفتند و از هدایا تشکر کردند که هم نشانه لطف آنها است و هم نشانه لطف آنها بود و هم نشانه اینکه انتخاب ما در مورد آنها درست بوده است.
از این کارها که بگذریم باید در مورد یکی از مشتریان و شرایط پشتیبانی یکی از سیستمها بنویسم که کمی به مشکل بر خورده ایم. البته گویا یکی از رقبای محترم حسابی پول خرج کرده اند و ….
به نظرم در این مورد هم زمان مسئله را حل می کند ، گرچه باعث شد که اول سالی با نامه های فدایت شوم شروع شود ، هیچی نباشد سال سگ است دیگر.
امسال هم طبق معمول اولین نفر به بهساد آمدم با چند شاخه گل مریم مثل هر سال که فضای بهساد را عطر آگین کرده است. به خاطر پروژه هپکو و البته سایر کارها شرکت از شور و نشاط و فضای فعال بسیار خوبی برخوردار است که امیدوارم این فضا هیچ گاه از بین نرود.
به هر جهت امیدوارم امسال سال خوبی برای مشتریان ، کارکنان و همه علاقمندان به بهساد باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *