چند وقتی است که جزوه ها و بروشورهای یک سمینار برایم ارسال می شود که خیلی با کلاس به نظر می رسد ، دوست داشتم مطلب امروز را در مورد این سمینار بنویسم

  1. دست اندرکاران این سمینار خیلی از خودشان تعریف می کنند و همه هم خیلی شیک و مرتب و ادوکلن زده راجع به سمینار اظهار نظر می کنند و درخواست واریز ۱.۵۰۰.۰۰۰ ریال جهت شرکت در این سمینار بین المللی که از قضا گویا برخی از شرکتهای دولتی هم حامی هستند. به نظرم اینکه مشک باید خود ببوید. آیا دیده اید که به فرض دکتر مشایخی از خودش تعریف کند ؟ هرگز . اما به نظر من وجود ایشان بالاترین اعتبار برای کنفرانس و سمیناری هست که ایشان شرکت دارند.
    اینکه من بیایم و بگویم که سمینار من بهترین است که بیشتر حساسیت ایجاد می کند تا طرفدار
  2. حسابی که معرفی شده بود ، یک حساب شخصی است. به نظر من این نیز باعث می شود که شرکت کنندگان کمی محتاط تر نسبت به ثبت نام در سمینار اقدام نمایند. با تمام مشکلاتی که می تواند برای بهساد وجود داشته باشد ، تاکنون کمتر پروژه ای پیش آمده که قرارداد شخصی بسته ایم ویا حساب شخصی معرفی کرده ایم ، درست است که بار مالیاتی و بیمه ای خود را افزایش می دهیم ، اما ارزش قرارداد شرکتی به افزونگی اعتباری است که برای شرکت به وجود می آورد.
  3. متاسفانه برخی از سمینارها جنبه کسب درآمد پیدا کرده اند و بعضی هم که از روی عادت تشکیل می شوند ، خوشبختانه علیرغم برگزاری دو سمینار کشوری در عمر سه ساله بهساد و بیش از ۶ سمینار اختصاصی و استانی ، تاکنون یک ریال هم از سمینارها کسب درآمد نکرده ایم. امیدوارم این دوستان نیز انگیزه های معنوی و گسترش علم و دانش را به کسب درآمد ترجیح داده باشند.
  4. با هر انگیزه ای و هر روشی که اتخاذ کرده اند ، برای این عزیزان آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم در جهت اهداف گسترش دانش موفق باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *