عرض شود نمی دانم کدام شیر پاک خورده ای ،لینک این وبلاگ را در سایت صبحانه گذاشته است ، امروز رفته بودم هپکو برای نصب سیستم خدمات پس از فروش که دیدم بعضی ها صحبت وبلاگ را می کنند. برخی از دوستان گفتند که در زیر مجموعه سایت رسمی بهساد. وجود یک وبلاگ غیر رسمی صحیح نیست. بعضی ها هم که کلا موضوع را نفی می کردند ، در مجموع دوستان مشفقانه و دوستانه می گفتند که وبلاگ نویسی را بگذار کنار .
خیلی فکر کردم ، با همکاران هم صحبت کردم ، داشتم فکر می کردم که سایت بهساد یعنی چه ؟ سایت بهساد یعنی یک سایت اتو کشیده و یا اینکه بتوانی راحت از دوستانی مثل فرهاد احمدی بگویی ، یا آقای طالبی ، یا مشتریان دیگر ، من فکر می کنم که فرهنگ واقعی بهساد ، آن جیزی است که در تعامل و ارتباط با دیگران شکل می گیرد و بدیهی است که از آن گفتن جز ایجاد شفافیت که به بیان دیدگاه های واقعی ما می پردازد ، نتیجه ای دیگر ندارد
من فکر می کنم ، شخصیت واقعی بهساد در گروه برخوردهای او با مشتریان و سایر مردمان شکل می گیرد ، پس اعتقاد راسخ دارم که نباید شخصیت واقعی بهساد را از دیگران پنهان کرد.
هدف واقعی بهساد خلق ارزش از راه ایجاد تغییر در سازمان مشتریان می باشد و در این راه از تمام انتقادات سازنده استقبال می کنیم و اعتقاد راسخ داریم که صداقت و صراحت ، بالاترین ارزش در این راه می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *