فراخوان همکاری

در نوشته پیشین به نحوی مشارکت داشتیم در هم فکری در مورد انجام کارهایی برای مقابله با فساد اقتصادی و اداری در کشور. نظرهای خوبی عنوان شد که من در این نوشته و سایر نوشته ها تلاش خواهم کرد که با بهره گیری از کمک دوستان عزیز موضوع را به جایی برسانیم. برای همین ابتدا این نظر سنجی طراحی شده تا کم کم و بدون انتظار معجزه به کارها شکل بهتری بدهیم. از دوستان گودر باز و سایرین هم خواهش می کنم که این فرم را دست به دست کنند تا افراد بیشتری بتوانند در این کار مهم مشارکت داشته باشند.

پ.ن مهم ۱: این فرم همان گونه که از اسم آن مشخص است، نظر سنجی است و پر کردن هیچ فیلدی حتی نام و نام خانوادگی در آن اجباری نیست. پس بنابراین پر کردن این فرم هیچ تعهدی را برای هیچ فردی ایجاد نمی کند. ولی من خود را نسبت به همه آن هایی که دوست دارند در این زمینه همکاری نمایند متعهد می دانم که در صورت تمایل این دوستان، از همراهی و همکاری آن ها بهره مند باشم.

پ.ن ۲ : لینک مستقیم فرم نظر سنجی

 

(توضیح این که برای پر کردن فرم بهتر است از فایرفاکس و یا کروم استفاده شود و در صورت استفاده از اینترنت اکسپلورر، نباید در حالت Compatibility View باشد)

۸ دیدگاه

  1. جناب آقای آواژ عزیز
    پیرو یادداشتهای قبلی، و ضمن استقبال از این نیت خیر شما، به نظرم اول باید کمی معلوم شود که چه قرار است بشود و چه اهدافی ولو در سطح کلان هست، بعد این نظر سنجی انجام شود. در مورد فعالیتی که اهداف آن معلوم نیست، بعید است که افراد بتوانند تعهدی بکنند و اگر هم بکنند شاید بعدا بگویند ما چیز دیگری فکر میکردیم…..
    به نظرم حداقلی باید تدوین شود.

    1. جناب آقای کمالیان عزیز

      این فرم همان گونه که اسم آن مشخص است نظر سنجی است و نه تعهدنامه! فکر می کنم که بد نباشد که ابتدا یک ارزیابی مقدماتی از توان خود و زمینه پیدا کنیم. من به شخصه جز سپاس و تشکر هیچ پاسخ دیگری نسبت به عزیزانی که فرم را پر می کنند ندارم، چه برسد به انتظار تعهد
      من فکر می کنم ارزیابی از نظرهای افراد در تدوین آن حداقل مورد نظر شما کارساز خواهد بود.
      هم چنین اهداف کلان و کارهای گروه در نوشته قبلی که در متن هم به آن اشاره شده است، آمده است.

  2. سلام. من فرم رو می تونم پر کنم ولی نمی تونم سابمیت کنم. اگه می شه بهم بگین چیکارش کنم. ضمنا این گروه تمیز خیلی با مزه است! ۱۰ دفعه تاحالا دیدم نمی تونم نخندم.

    1. سلام، آیا از کروم یا فایرفاکس استفاده می کنید ؟ در این صورت نباید مشکلی باشد. اگر هم از اینتنرت اکسپلورر ۹ استفاده می کنید، آن را از حالت Compatibility View خارج کنید.
      با لینک مستقیم هم مشکل دارید ؟

      https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dGJhcWRIMHBBblBpdzdoazhTaElEVnc6MQ#gid=0

      در ضمن خیلی خیلی ممنون که اطلاع دادید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *